MF 't Gooi Nummer 140 > Eindelijk warmte

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht het écht nog een dramatische zomer worden dan komen we die wel door zo te zien :P


*O* Morregéééh! *O*
 
Mogguh :Z

Films, zitten goede tips tussen inderdaad.

Series (in willekeurige volgorde :P ):
Dexter
Homeland
Heroes
24
Forbrydelsen
Arrow
Person of Interest
Game of Thrones
The Mentalist
The Event (helaas gestopt na het 1e seizoen dus wel wat losse eindjes maar wel gaaf)
The Tudors (kijkt Manuela alleen, voor de mannen geloof ik :+ )

Daar zijn wij voorlopig ook nog wel even zoet mee, want nog niet alle seizoenen gekeken. Winter weer meer tijd in de avonden :Y
 
Laatst bewerkt:
Morning.... wat een films zeg.

Vanochtend was het al lekker toen we buiten kwamen.
Ik zeg.... kom maar op met warm weer. :P

En even spieken voor volgende week..... WB..... 26 graden zon *O* *O* *O*
Edit.... dan wacht ik nog even met nieuw rubber eronder gooien... op die slicks lukt dat nog wel :+
 
Laatst bewerkt:
owja, knap toppie Henrike ;)

Ehh... dank, maar ik moest hard hollend de deur uit met Atlas en zei nog tegen Ed, vul dat toppie even voor me. :+





AAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh....... zin om op vakantie te gaan.... zal ik maar weer gaan aftellen??? :9~ O-)
Ehh.... nee, nog 38 nachtjes slapen.... B|
 
Laatst bewerkt:
mogguh! koffie :Z :9

nog 50+ nachten :')

vorige week "Zero Dark Thirty" gekeken, goeie film vond ik, over de jacht op Osama en alles wat daar aan vooraf ging..
 
Ehh... dank, maar ik moest hard hollend de deur uit met Atlas en zei nog tegen Ed, vul dat toppie even voor me. :+





AAAAAAAAAAAhhhhhhhhhhhhhh....... zin om op vakantie te gaan.... zal ik maar weer gaan aftellen??? :9~ O-)
Ehh.... nee, nog 38 nachtjes slapen.... B|
Haha...jij appt het en ik wilde het net hier schrijven: 38 is echt nog heel veel :( Laten we ons richten op de 9 nachtjes voor het eerste tripje 8-)

Hier ook K*t-nacht :Z Koffie :Y
 
Mogguh :Z

Films, zitten goede tips tussen inderdaad.

Series (in willekeurige volgorde :P ):
Dexter
Homeland
Heroes
24
Forbrydelsen
Arrow
Person of Interest
Game of Thrones
The Mentalist
The Event (helaas gestopt na het 1e seizoen dus wel wat losse eindjes maar wel gaaf)
The Tudors (kijkt Manuela alleen, voor de mannen geloof ik :+ )

Daar zijn wij voorlopig ook nog wel even zoet mee, want nog niet alle seizoenen gekeken. Winter weer meer tijd in de avonden :Y

Series. :9

Zeker:

The walking dead (kan ik écht iedereen aanraden)
Game of Thrones
Dexter
Person of Interest (ben ik nu aan het kijken)
Sons of Anarchy
The Unit
House
Heroes (t/m 2e seizoen)
True Blood
The mentalist
Nikita

Homeland staat klaar
 
Laatst bewerkt:
mogguh

de lamme meld zich ook weer.
Momenteel leef ik op icepacks en diclofenac. Lopen gaat heel langzaam en moeizaam. Elke stap concentreren en focus op hoe ik mijn benen/voeten plaats.
Voorlopig wordt het alleen maar kijken naar mijn motoren ben ik bang...
Gisteren leek het goed te gaan, zelfs even de ikea in geweest... had ik dat maar niet gedaan.. was even vergeten dat door al die pillen ik de pijn niet meer voel.. en dus door de pijngrens heen ga. Gevolg, nu alleen maar erger. Slapen doe ik amper daardoor. En slaapgebrek is niet goed voor je gemoedstoestand..
Maar goed... shit happens :')

Zelf nu Sons of Anarchy aan het kijken. Ook een leuke serie :)
 
Waar halen jullie toch allemaal de tijd vandaan om die films te kijken :?

Als ik 1 hele film per week haal is het al veel...... :/



Mogguh :W
 
Flims.... niet op alle linkjes geklikt dus misschien staat ie er al tussen...

Klik

... blijf het een mooie film vinden. :Y

Goedemorgen Gooierts :W
 
Laatst bewerkt:
@Nocer: Walking dead? Serieus? Na alle hype 2 afleveringen gekeken, zombies zijn niet mijn ding.
@fox: Welkom bij de club .. soort van :)

Kijk zelf niet veel series GoT en POI zijn de uitzondering, hoewel de laatste ook begint te vervelen met al dat gerek. Varg Veum en Arne Dahl staat klaar (Scandinavische crimi's).

We gaan toch niet top 100 films noemen hier, meer de niet-commerciële 'verrassingen'? Dat Shawshank Redemption een aardige film is weet iedereen wel :)

Klein lijstje recent gekeken en ok bevonden (ik zal jullie de Asian flics besparen):
The Incredible Burt Wonderstone
Silver Linings Playbook
Rundskop
The Angels' Share
Moonrise Kingdom
All the King's Men
Rum Diary
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan