kawasaki z1000 omvormen tot full power...hoe?

jublahey

Rookie
2 jul 2013
3
0
belgie
Ik ben woonachtig in België en ben eigenaar van een kawasaki z1000 van 2008.
Deze staat op papier op 78kw, op die manier betaal ik een minimum aan rijtaks...
Nu had ik deze graag op vol vermogen laten zetten...

Ik heb mij laten wijsmaken dat dit kan door enkel de kleppen volledig open te laten zetten.
Dat zou snel op te lossen zijn door een aantal kleine metalen stukjes te verwijderen...
Klopt dit? Volstaat het om op die manier te werken of miet de moto nog elektronisch aangepast worden ook?

Heeft er iemand een idee wat dit kan kosten?

met vriendelijke groeten

kenny b
 
Hey Kenny,

Probeer er via de dealer achter te komen hoe de motor begrensd is, dit verschilt.
Mijn motor was begrensd dmv een schroefje in het gasklephuis (gas kon niet helemaal open) en een stekkertje met een lus eraan onder het zadel...beide verwijderd en full power. :)
5 min werk maar de dealer wilde 200-250 Euro rekenen, dus een bevriende monteur laten doen
 
Unclamping van een voertuig is verboden in Frankrijk op de openbare weg, maar toegelaten voor gebruik op het circuit, dus ik uw aandacht vestigen op het feit dat we op geen enkele manier verantwoordelijk voor deze operatie!
Het houdt de nietigheid van de verzekering in geval van een ongeval.


Ik heb hier mijn ongebreidelde z1000 2008 en ik heb gezocht op het forum handleiding met foto's of je kon echt goed zien de flens en alles en ik heb niet gevonden, dus ik beheerde, c was niet erg moeilijk, maar ik maakte is kleine handleiding voor degenen die willen zien hoe hulp een z1000 op debridement.

Apparatuur nodig:
Een 13-key (denk ik) naar de tank
Een flat-tounevis (beurs voor de sleuf in de klem schroeven)
-Hammer
-Een inbussleutel

manip:

1 / Verwijder het zadel, latereaux caches en de tank (alleen maar om de schroef te verwijderen onder de bestuurdersstoel).


eerlijke voorzichtig dat u de beurs bruid, jel've gevallen heb ik geworsteld aan de achterkant te laten vallen, schroef c is oke c beschikbaar.
Hier is het hoofd van de flens
3 / Monteer, draai het handvat, het verder gaat

4 / Verwijder de lip onder de passagiersstoel


5 / Maak de aanslag op afgesloten weg biensur omdat de unlock is niet op de weg!

j gesluierde hoop dat ik duidelijk was in mijn uitleg en het zal u toelaten om eerlijke deze mod makkelijker.

goede weg alle






vertaald met google translate.
 
Raar, de mijne was ook begrensd en ik heb enkel het schroefje moeten verwijderen....Ik heb nog opgebeld naar de dealer en daar hebben ze toen des tijd alleen een schroef door me huis van me gashendel geboord.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan