Kawasaki zxr 400 1989

frien

Rookie
5 aug 2013
5
0
Echt
Hallo wie heeft er een antwoord op mijn probleem

Ik heb de motor helemaal uit elkaar gehad ( niet motorblok)
Nadat ik hem weer in elkaar heb gezet, start hij wel op de choke zet ik de choke terug slaat hij weer af al geef ik gas hij komt niet op?
Ik heb al verschillende opties geprobeerd oa sproeiers schoon gemaakt,cabarateurs ook gereinigd ,met en zonder luchtfilter blijft het probleem het zelfde het is net alsof de chokekabel het gas is en t gas de chokekabel volgens mij is alles goed aangesloten
Wie heeft er een idee wat het probleem is
 
.. start hij wel op de choke zet ik de choke terug slaat hij weer af al geef ik gas hij komt niet op?
Welkom op M-F *O*

Je bent al een heel eind gekomen zo zonder de hulp van het onmisbarealwetendeennooitfalende motor-forum. Hoe snel zet je de choke uit, vrij snel of slaat de motor ook nog af als ie al 3-4 minuten met choke heeft gelopen?

Greetz, Dutch
 
Klinkt idd als verstopte stationairsproeiers. Iets dat met de brandstof van tegenwoordig (sommigen betwijfelen al of het nog benzine mag heten) vrij snel kan gebeuren. Ultrasoon laten reinigen is daarvoor de beste oplossing.
 
De bougiedoppen gaan 1, 2, 3, 4, maar ik denk dat TS bedoelt dat 1 en 4 op de ene bobine zitten en 2 en 3 op de andere. Zou de motor überhaupt starten als je 1, 4, 2, 3 aanhoudt? Dan krijgen alleen 1 en 3 op tijd een vonk en zou de motor op 2 pitten moeten lopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan