Triumph Speed Triple topic deel 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ola! Zie dat m'n link niet meer werkt in de OP...
graag naar 'Sugoi' aanpassen... blijkt dat de www niet meer werkt :(
opfoto.jpg


mooi plaatje :p
 
Laatst bewerkt:
Beter dan nieuw !!! *O* *O*
Grotefoto-MS7EBPWD.jpg



Wil iemand degene die 'papieren pakkingen een uitstekend idee vond om af te dichten' een rotschop geven :( :')
Grotefoto-CNKE7VVJ.jpg
 
Hoi!

even een vraagje tussen de gezellige berichten door ;)

ik zit er sterk aan te denken om andere remblokken op de speed 2011 te monteren..
zonder te zoeken O-) even gelijk wat vragen hierover!
voorkeur gaat uit naar SBS gesinterd remblokken
- is dit niet te "ruw" voor de sunstar originele remschijven? slaan nu al blauw uit namelijk en ik heb begrepen dat de kwaliteit van de schijven ook niet echt je van het is.. en dat ze nog wel eens krom willen trekken, maar gelukkig nog geen last van gehad!
- remt het werkelijk harder? en gaat het misschien ook faden tegen?
in de bergen van de Dolomieten had ik namelijk erg veel last van faden, misschien rem ik veel te veel, maar vind het hooguit irritant!
op mijn fireblade heb ik wel gesinterd blokken en remt echt goed naar mijn idee..

hoor het wel, alvast bedankt voor de reacties!

gr. Robby

mmm ik zie op internet ook de brembo remblokken gesinterd.. is dat wat?
 
Laatst bewerkt:
Hoi!

even een vraagje tussen de gezellige berichten door ;)

ik zit er sterk aan te denken om andere remblokken op de speed 2011 te monteren..
zonder te zoeken O-) even gelijk wat vragen hierover!
voorkeur gaat uit naar SBS gesinterd remblokken
- is dit niet te "ruw" voor de sunstar originele remschijven? slaan nu al blauw uit namelijk en ik heb begrepen dat de kwaliteit van de schijven ook niet echt je van het is.. en dat ze nog wel eens krom willen trekken, maar gelukkig nog geen last van gehad!
- remt het werkelijk harder? en gaat het misschien ook faden tegen?
in de bergen van de Dolomieten had ik namelijk erg veel last van faden, misschien rem ik veel te veel, maar vind het hooguit irritant!
op mijn fireblade heb ik wel gesinterd blokken en remt echt goed naar mijn idee..

hoor het wel, alvast bedankt voor de reacties!

gr. Robby

mmm ik zie op internet ook de brembo remblokken gesinterd.. is dat wat?
Zijn de originele remblokjes ook niet Brembo gesinterd?

Ik heb zelf voor mijn 2008 Speed laatst bij www.jossmit.nl de carbone lorraine 1033 XBK5 besteld, alleen nog niet gemonteerd.
 
Dat de kleur groen politie aantrekt is vandaag ook weer ontkracht.

Ze hebben mijn kentekenplaat voor in beslag genomen en rekenen 130 90 euro verwijderings bijdrage. Werd net op mijn 06 gebeld :? dat ze een verkeerde feitcode hadden genoteerd en ik de goede krijg opgestuurd welke 40 euro goedkoper is.

Misschien toch een goede indruk bij de OVJ gemaakt dat ze mijn 06 heeft bewaart?? :') :+ (ik kon er niks aan doen dat ik lachend voor de rechter en OVJ stond :$ )


wat heb je gedaan dan :?
 

zow heb ik weer ..... heel mijn toetsenbord vies gemaakt!!! :9~

Als de prioriteiten nu niet bij de kleine lagen en het geld in overvloed binnen bleef ipv vliegend de deur uit, dan had ik direct een bod gedaan :Y

Durf het bijna niet te vragen ... wat is een goed bod (PM)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan