MF-ers in Ede Deel 18

Welkom Fred! Ik ben altijd wel in voor rijden, dat is als je met een lawaaiert als mij mee wilt O-)

Hugo heb je me nog langs horen bomen bij Meteo vanmiddag uurtje of 2 _O-

Nu je het zegt... :z

Ik zag rond 1 uur een zwarte kawa uit noord-west komen (meen ik). Zal toch niet Fred zijn geweest of wel? Dat zou echt stomtoevallig zijn.
 
Bedankt allemaal! *O*
Ik rijd meestal over Renkum richting mijn werk, dus langs de MeteoGroup kom ik normaal niet. Toevallig maandagavond wel op mijn terugweg, maar ik hoop voor je dat je om 18:15 niet meer op kantoor zit ;) Ik woon in Nieuw Kortenoord trouwens.
Een lawaaiige toergenoot is geen probleem, die Akrapovic kan er ook wat van })
 
Hey allemaal,

Ik ben Fred, 28 jaar en ik hoop dat jullie ook Wageningse motormuizen accepteren. Dan zou ik graag eens een ritje mee gaan namelijk. Ik ben overigens te herkennen aan mijn zwarte Kawa Z750 uit 2011.

plaatje

Groetjes,
Fred

niks mee te maken, jij bent de volgende organisator :P 8-) zoals je aan de reacties wel kan lezen :P
 
Dan moet ik toch eerst een goed voorbeeld meemaken. Anders wordt het een rondje om de kerk met tussenstop bij de Mac O-)
LePensZeur's opmerking moge duidelijk zijn dat het een vereiste is om te mogen aansluiten bij het Ede-topic hè? Dus ik zou maar goed je best doen })
 
Laatst bewerkt:
Kwam ik zojuist LePensZeur tegen op de motorscooter op de fietsbrug over de A12? Kon even zo snel geen sticker zien. Ik reed op de fiets het Binnenveld in. :W
 
nee ik was vanochtend wel richting Barneveld maar niet voor half 9.
ik heb overigens ook geen MF stickert.
 
Laatst bewerkt:
:W hallo allen!

Weet niet of er morgen mensen zijn die nog een rondje gaan rijden..

Ik moet zelf om half 4 in Brummen zijn, je/jullie mogen mee eventueel even H4 Led setje ophalen voor de motort, alleen ik zal via snelweg gaan denk ik, of ik moet mn navigatie van telefoon aanzetten en binnendoor gaan.

via snelweg: 45min heen en terug (net onder zutphen)
via binnendoor: uurtje heen en terug (nog steeds onder zutphen _O- )

Ik hoor het wel :t
 
:W hallo allen!

Weet niet of er morgen mensen zijn die nog een rondje gaan rijden..

Ik moet zelf om half 4 in Brummen zijn, je/jullie mogen mee eventueel even H4 Led setje ophalen voor de motort, alleen ik zal via snelweg gaan denk ik, of ik moet mn navigatie van telefoon aanzetten en binnendoor gaan.

via snelweg: 45min heen en terug (net onder zutphen)
via binnendoor: uurtje heen en terug (nog steeds onder zutphen _O- )

Ik hoor het wel :t

Leuk initiatief! Helaas gaat die tijd voor mij morgen niet lukken.
Veel plezier :]
 
Ik wil morgen op zich wel even rijden, alleen rond half vier gaat niet lukken.

Kijk voor de zekerheid even of de weg door Dieren weer geheel open is, deze was de laatste twee maanden afgesloten.
 
Ik kan helaas ook niet rijden, dreigt ook wel erg warm te worden.

Andere keer.
En gaan er ook wel eens mensen in de avond een rondje doen?

Gezien de temp kan het best eens?

Hou topic in de gaten 8-)
 
Ik wil morgen op zich wel even rijden, alleen rond half vier gaat niet lukken.

Kijk voor de zekerheid even of de weg door Dieren weer geheel open is, deze was de laatste twee maanden afgesloten.

Thanks voor de heads up, ga ik even onderzoeken! 8-)

Ik kan helaas ook niet rijden, dreigt ook wel erg warm te worden.

Andere keer.
En gaan er ook wel eens mensen in de avond een rondje doen?

Gezien de temp kan het best eens?

Hou topic in de gaten 8-)


Ook zeker wel in voor een avond rit, maar eerst even dat setje H4 ophalen, mijn linkerlamp zijn ledjes kapot dus die knippert, dat word een stroboscoop ritje anders :+
 
Ik zit in lelytown dit weekend. Motor bij me, prachtige ritjes rond de Oostvaardersplassen :] Morgen gaat me dus niet lukken.

Avondritje, leuk idee :)
 
Laatst bewerkt:
kan mee op een avondrit :} *O*


full


full
 
Een avondrit zoals deze aub :9~ :]

upload_-1


upload_-1


Dit was een rit die ik gisteravond maakte over de Ketelmeerdijk richting de Ketelbrug (A6). Genoten van een prachtige zonsondergang daar 8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan