MF-ers in Ede Deel 18

Gekocht bij www.xenonjan.nl in Brummen.

Ik heb H4 dus dan heb je dim en grootlicht in 1 lamp.
Setje H4 Bi-Led kost 104,- en je hebt een jaar garantie.

Geen ventilator als koeling maar zwarte ribben die de wamte afvoeren.


Nog iemand die a.s Zondag stukje gaat rijden? Zaterdag verwachten ze neerslag dus daarom sla ik die maar even over voor het gemak })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb maandag al een dagrit gepland staan met een MF-er uit het hoge Noorden. :] :] Dus zondag blijf ik gezellig thuis/kerk :)
 
Laatst bewerkt:
Gekocht bij www.xenonjan.nl in Brummen.

Ik heb H4 dus dan heb je dim en grootlicht in 1 lamp.
Setje H4 Bi-Led kost 104,- en je hebt een jaar garantie.

Geen ventilator als koeling maar zwarte ribben die de wamte afvoeren.


Nog iemand die a.s Zondag stukje gaat rijden? Zaterdag verwachten ze neerslag dus daarom sla ik die maar even over voor het gemak })

Daar moet ik toch ook eens naar gaan kijken!In de herfst en winter mis ik toch wel wat licht.

Zondag ochtend tot begin van de middag moet wellicht lukken!
 
Gezellig :t Mn vriendin gaat denk ik wel mee achterop, zal dr even vragen!
 
ik misschien ook, word er wel een beetje doorgereden?

Wat bedoel je met doorrijden? constant 30+ vmax?

Ik heb net een dienst erbij gekregen dus ik werk ook zaterdagnacht tot zondagochtend 6, de vraag is dus ook even hoelaat had iedereen ongeveer in gedachte? :t
 
Iets van 11 uur half 12 moet ik wel mogelijk zijn, om 6 uur gelijk naar huis en even wat uurtjes kunnen slapen voordat ik met motor ga zou wel mooi wezen :Y
 
Laten we half 12 doen bij bijvoorbeeld de BP bij ziekenhuis, of in Ede zelf roept u maar!

Edit: en iekand zin om ritje Harderwijk te doen en wat te drinken daar aan het water? laat maar weten! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Half twaalf bij BP is prima. Harderwijk weet ik niet, ik word om vier uur weer in Amsterdam verwacht...
 
Anders doen we een rondje die ik laatst met Hugo heb gereden, duurt 45min ofzo, drinken we ergens nog wat en dan maken we volgende keer (wellicht als er anderen aansluiten) nog een langere rit!
 
Anders doen we een rondje die ik laatst met Hugo heb gereden, duurt 45min ofzo, drinken we ergens nog wat en dan maken we volgende keer (wellicht als er anderen aansluiten) nog een langere rit!

Jullie kunnen ook bij rhenen de brug over richting ochten. Over de dijk naar nijmegen. A325 naar gelredome en over de drielsedijk via heteren en opheusden weer terug naar rhenen. Mooie bochtjes. Vindt Jeulle vast wel leuk :] Ik schat zo 90minuten in totaal. Veel plezier met elkaar :)
 
kan ook Hugo, we doen morgen wel even een last minute waar gaan we heen overleg :]

Jij veel plezier en veiligheid toegewenst op je dagrit maandag *O*
 
Dit wordt mijn route in Twente :]

upload_-1
 
Plaats ff fotootje. Altijd leuk voor de thuisblijvers :)

Enne de genomen route. Kunnen wij ons voordeel weer mee doen :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan