Remklauw bleeder blijt lekkern

Disaster-Master

Vuâh Meistâh sins ‘9-23
Donateur
26 feb 2009
30.138
104.391
Zoals de titel zegt...

Mijn ontluchtingsnipper / bleeder op 1 van de remklauwen blijft lekken... het lekt niet uit de nippel zelf maar tussen het schroefdraad en de klauw zelf.. daar komt het omhoog en stroomt vervolgens langs de klauw naar beneden... dacht eerst dat het overdruk zou zijn maar hij blijft maar lopen.. ? Bleeder zit vast gedraaid op het moment, maar vaster dan dat wil hij eigenlijk ook niet..

Had ik wellicht er een (blauwe) locktide tussen moeten smeren toen ik de klauwen eraf heb gehad etc?; heb namelijk stalen remleidingen geplaatst; deze lekken niet overigens ;)

Iemand tips ?
 
zo'n ontluchtingsnippel dicht niet af op de schroefdraad, maar op de conische zitting in de klauw en de punt op de nippel.
1 van deze 2 is waarschijnlijk beschadigt.
ik zou eerst een nieuwe nippel proberen.
 
Laatst bewerkt:
Meh.
Als dat zo is dan moet ik dus wachten tot dinsdag..
Geen enkele motorboer open natuurlijk op zondag hierzo :/

Ah edit;
Ik heb ze eruit gehad.. die bleeders.. zou het zijn dat ik ze omgewisseld heb.. ?
Zou niet moeten uitmaken gok ik zo maar toch.. Had ze namelijk schoongemaakt.. kon er niet aan zien dat ze beschadigd waren.. ?
 
Laatst bewerkt:
Hebben bleeders magische zelf herstellende krachten ofzo ?
Ding lekt niet meer..

Niks mee gedaan.. is gewoon gestopt met lekken.. en ja; er zit nog zat peut in ;)
Heb de remklauw onder druk gehouden; elastiekje om de hendel..

Enne... na 10 minuten nog steeds niks... ? voorheen na paar minuten al een stroomje zonder uberhaupt de hendel aan te raken.. snap er geen moer van maar gok dat het goed is zo...

*O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde gehad maar dan met de nippel op mijn rempomp. Ook deze lekte heel klein beetje, na een klein ritje is het lekken weg, heel vaag. Dit is me nu voor de tweede keer gebeurd, alsof het zo hoort :?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan