moto guzzi 1000SP naar caferacer

~
Bijzondere schakelpook ook....de hendel links op het stuur zal dan wel de voorrem zijn, want hoe moet je je koppeling en versnelling met 1 hand tegelijk bedienen? quote]





nee dat kan niet , wat wel kan is dat het gashendel naar voor kan draaien en zo de koppeling bediend ........................








ik roep maar wat hoor , weet er geen drol van _O-
 
Laatst bewerkt:
Bijzondere schakelpook ook....de hendel links op het stuur zal dan wel de voorrem zijn, want hoe moet je je koppeling en versnelling met 1 hand tegelijk bedienen? ......maar waar is de koppeling dan....?.......halfautomaat? Net als de Honda C320?


Koppeling zit gewoon op de schakelpook zo te zien.
 
ok, dacht het een soort ontgrendeling was, en dat is het dus ook......soortemet , namelijk de koppeling.

Dat ik dat nou niet zelf kon bedenken🙈
 
ok, dacht het een soort ontgrendeling was, en dat is het dus ook......soortemet , namelijk de koppeling.

Dat ik dat nou niet zelf kon bedenken🙈


Schuim van gisteravond nog niet helemaal weggetrokken misschien? :+
 
Nog even goed gekeken.
De koppeling zit op de schakelpook.
Dus je knijpt de hendel in en dan duw of trek je aan de pook om te schakelen

Hendel op het stuur is dus de voorrem.


Edit red force & wynand waren me voor :X
 
Laatst bewerkt:
meester werkje
full
 
Nee was dat maar waar deze tank werd gespoten met het verf van de fabriek waar mijn vrouw werkt (Valspar in lelystad)
[messaghttp://www.de-beer.com/nl/e=25507940,noline]Suzuha TR1 schreef op 17 oktober 2013 @ 09:11~[/message]:Maak je dat zelf? :}
 
Laatst bewerkt:
neeniet van mij was dat maar waar

Niet van jou dus, maar wel van een bekende ? Ik ben voor mijn eigen project namelijk nog op zoek naar banden met een witte wang. Ik heb op internet wel een aantal adresjes kunnen vinden, maar dat zijn allemaal Amerikaanse sites. Ik zoek het liever dichter bij huis als dat mogelijk is.

Verder wel een hele gave motor !! Ik vind vooral de uitlaat vet gedaan *D
 
En ja hoor kan de dempers wegstrepen van mijn lijstje heb prachtige open dempers gevonden .dus extra veel lawaai.
Nu nog een rem schakelsetje,lamporen,en de koplamp en dan naar de spuiter.
full

full

full
 
Die enorme ophanglippen zijn foeilelijk natuurlijk.. Lastig dat je niet zomaar kan verslijpen lassen, omdat ze verschroomd zijn. Maar je vind er vast een mooie oplossing voor ;)
 
Ziet er zeker goed uit met die dempers zo! *O*
Ze lopen mooi in lijn met de fiets mee,lekker zo. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan