pre95 voorbeschouwing

Oke en waar is dat verders nog te lezen want n tijdje terug kon max wagner er nog geen duidelijkheid over geven .
 
Nog niks over te lezen, maar neem maar van mij aan dat in 2015 deze klasse aan de start staat bij e VMCN wedstrijden.
Binnenkort meer nieuws.
 
~
Ga je meedoen? :) :Y[/quotfe]

Hoezo bang voor concurentie O-)
Ik heb n maand of drie terug n yamaha 250 gekocht uit 1993 dus zit wel in de planning dat ik mee ga doen .
Motor heeft zowat 20 jaar op zolder gestaan nadat er een jaar grasbaan mee is gereden .
Ik heb net voor de vakantie de voorvork en achterschockbreker na laten nakijken de keringen lekte na zolang stil te hebben gestaan .
 
pre'90 en pre'95 wordt dat gescheiden of bij elkaar geklasseerd?.Of is dat nog niet bekend
Gescheiden eind vh jaar denk , het hangt af van de deelname ook had ik begrepen of er p wedstrijd apart geklasseerd wordt.
Sowieso als er veel deelname is krijg je een groep a en b.
Maar er komen nog meer wijzigingen dus lijkt het me beter dat we de VMCN afwachten, die naar ik heb gehoord zeer binnenkort met uitleg komt.
 
Ga je meedoen? :) :Y

Hoezo bang voor concurentie O-)
Ik heb n maand of drie terug n yamaha 250 gekocht uit 1993 dus zit wel in de planning dat ik mee ga doen .
Motor heeft zowat 20 jaar op zolder gestaan nadat er een jaar grasbaan mee is gereden .
Ik heb net voor de vakantie de voorvork en achterschockbreker na laten nakijken de keringen lekte na zolang stil te hebben gestaan .

Ok gaaf *O*
 
Laatst bewerkt:
Gescheiden eind vh jaar denk , het hangt af van de deelname ook had ik begrepen of er p wedstrijd apart geklasseerd wordt.
Sowieso als er veel deelname is krijg je een groep a en b.
Maar er komen nog meer wijzigingen dus lijkt het me beter dat we de VMCN afwachten, die naar ik heb gehoord zeer binnenkort met uitleg komt.

Uitleg staat op www.vmcn.mx
:]
 
Laatst bewerkt:
Kalender wordt pas na het seizoen weer bekend.

Aantal wedstrijden per jaar is +-15

Zijn die allemaal tellend voor het kampioenschap?
Als ik het allemaal een beetje bekostigd kan krijgen dan sta ik met deze motor aan de start:

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan