pre95 voorbeschouwing

klopt.

Ex GP coureur c.alberda gaat zijn come-back maken in 2015. ''de rol als vader staat op de tweede plaats'' aldus de knippenkoning.
 
Zo , mijn RM 250 van 92 begint langzaam maar zeker vorm te krijgen. :]
full
 
Ook maar een Pre 95 motor gekocht een Honda CR250 van 1993 met origineel kenteken . ;)
Ligt inmiddels helemaal uit elkaar . Tot mijn verbazing nog zeer fris ! Wil er mee off the road ritten rijden en misschien een keertje een Pre 95 wedstrijd rijden . Hier een foto van hoe die was toen ik hem kocht :

2nj95pj.jpg


Iemand nog een site voor een manuaal voor deze motor ?
 
Ik zoek dit onderdeel van het link systeem voor een CR250 van 1991. Mag zonder lagers, als het deel maar in goede staat is.

360.jpg
 
Mijn CR250 91 project is bijna klaar. Blokje loopt super. Alleen lekt hij aardig bij het uitlaatspruitstuk waar de pijp om de flens zit. Is een nieuwe DEP pijp, zit ook verse pakking/metalen ring tussen. Iemand een tip hoe dit is op te lossen? In amerika worden flensen gemaakt met o-ringen, misschien in NL ook te krijgen?


1k0.jpg


1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn CR250 91 project is bijna klaar. Blokje loopt super. Alleen lekt hij aardig bij het uitlaatspruitstuk waar de pijp om de flens zit. Is een nieuwe DEP pijp, zit ook verse pakking/metalen ring tussen. Iemand een tip hoe dit is op te lossen? In amerika worden flensen gemaakt met o-ringen, misschien in NL ook te krijgen?


[afbeelding]

[afbeelding]

Ziet er mooi uit!!!!

Die DEP demper wel even de helft inkorten, is veel te lang voor een 250!
(smoort hem heel erg)

Mbt het lekken bij de pijp:
Doen ze allemaal, gewoon afkitten. En dan paar keer per seizoen verversen.
 
Oke bedankt ga ik dat proberen. De brandstoftank heb ik opgeschuurd en daarna in de blanke lak gezet van motip, zag er netjes uit. Alleen door de benzine dampen blijkt de lak niet bestendig tegen benzine. Zal er eerst een primer over de tank moeten voordat die blanke lak erop gaat?

En als iemand nog een net achterrempedaal / vliegwielkapje heeft liggen dan hoor ik het graag *O*
 
Oke bedankt ga ik dat proberen. De brandstoftank heb ik opgeschuurd en daarna in de blanke lak gezet van motip, zag er netjes uit. Alleen door de benzine dampen blijkt de lak niet bestendig tegen benzine. Zal er eerst een primer over de tank moeten voordat die blanke lak erop gaat?

En als iemand nog een net achterrempedaal / vliegwielkapje heeft liggen dan hoor ik het graag *O*

Plastic tank spuiten werkt niet. Op geen enkele manier.

Rempedaal/kapje heb ik wel denk ik. Stuur aub even een PB
 
Wie leveren er nummerplaat stickers voor pre 95 motoren?

Ik zoek ze voor een 1994 Husqvarna met 1997/98 plasticwerk
full
 
Laatst bewerkt:
Ellende is dat alle verf er nu eerst af moet voor je er weer iets mee kunt.

Dat is enkel n beetje blanke lak. Dus ga n poging wagen.

Snorro heb nog wel interesse in je rempedaal en vliegwiel kap😊

Nummerplaat stickers voor me honda heb ik bij vmx service vandaan. Snelle levering 👌
 
Terug
Bovenaan Onderaan