Westlandse motorrijders deel 6

ik moet t vanavond skippen, ik hoop voor je dat je de 14 verkoopt morgen
 
Laatst bewerkt:
ik moet t vanavond skippen, ik hoop voor je dat je de 14 verkoopt morgen

Ach ik weet niet wat ik zelf hoop... :') als ik hem nog ff hou tot het voorjaar krijg ik er eigenlijk ook nog hetzelfde voor denk ik met rond de 10000km op teller. Dan kan ik nog eens mee rijden. Als jij m nou koopt met de voorwaarde dat ik er nog ns mee mag rijden.. 😉😄
 
Dominic! wanneer gaan we weer een ritje plannen? valt me tegen :+

't is nu nog even mooi weer.... en ik ben een paar dagen vrij :)


Moet maar eens weer snel een ritje plannen nu het nog een beetje weer kan worden

Zo de Vmax heb ik ook maar tekoop gezet en als ik de magna dan volgend seizoen verkoop wordt het een van deze twee: ff dromen :)

[afbeelding]

[afbeelding]


Dat zijn dikke machines })

Bedankt voor alle reacties, ben er blij mee :)

Gisteren uiteraard geen tijd gehad om foto's te maken nadat ik de motor had gehaald, er moet immers mee gereden worden :)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Netjes, Netjes.
En ook die uitlaat onder die buddyzit ziet er dik uit
 
Ach ik weet niet wat ik zelf hoop... :') als ik hem nog ff hou tot het voorjaar krijg ik er eigenlijk ook nog hetzelfde voor denk ik met rond de 10000km op teller. Dan kan ik nog eens mee rijden. Als jij m nou koopt met de voorwaarde dat ik er nog ns mee mag rijden.. 😉😄
Prima, als je nog ff wacht en iets met de prijs doet ;)
 
ja :) '(

Nou hopen dat ik volgend seizoen een leuk geprijsde 2e hands Vmax 1700 kan vinden.
Ik heb op de Tuono gezeten en het is toch een redelijk sportieve voorover zit en dan valt het je ook op dat je 0,0 windbescherming hebt, met een hoger ruitje onmogelijk op te lossen of het ziet er wel heel lelijk uit. Wordt m niet.

Of Honda kom nou aub in 2014 met een verrassing: Introduceer de Honda VF800C en VF1200C Of beter nog, doe eens gek net als met de Honda Valkyrie Rune en ontwikkel een 2000cc V4 blok en bouw er een nieuwe Magna omheen. Gezien de geschiedenis met de Vmax die de V65 overtrof is het daar wel eens tijd voor payback time: 200pk en 200nm 300kg zijn mooie specificaties daarbij.
 
Laatst bewerkt:
Suzuki B-king is eigenlijk ook wel een erg vet, grote kans dat ik een Bking black of extreme edition er voor terug ga nemen.
 
Ben vandaag bij Goedhart geweest voor hun speciale weekend, was echt druk daar.. Ging niet speciaal voor iets maar gewoon een tourtje met 2 collega`s (guzzi v7 en triumph tiger800xc). Hoopte een leuke helmaanbieding te vinden. Jammer dat alle aanbiedingen alleen de kleine en grote maten waren.
 
niet echt een plan. Heb gister die BMW weer rijdend gekregen dus ga gewoon ff een rondje rijden voor de leuk.

Wil wel nog nieuwe handvatten, kan ik daarvoor gewoon bij een motorzaak langsrijden of beter iets via internet bestellen?
 
niet echt een plan. Heb gister die BMW weer rijdend gekregen dus ga gewoon ff een rondje rijden voor de leuk.

Wil wel nog nieuwe handvatten, kan ik daarvoor gewoon bij een motorzaak langsrijden of beter iets via internet bestellen?
Heb hier nog wel wat liggen volgens mij. Zou gewoon moeten passen. Je bent welkom te passen.
 
Vaak is internet wel wat goedkoper :) alleen op ebay moet je soms wat langer wachten maar dat is meestal niet zo erg.
Morgen ontslag nemen en contract tekenen bij nieuwe werkgever, spannend :)
 
Nephthys idd Dat maak je niet dagelijks mee !

Vandaag magna weggebracht voor nieuwe banden. Ik schep niet graag op maar laten we zeggen dat de Magna vf750c de sportiefste chopper ooit gemaakt is. :]

IMG_4487.jpg


IMG_4488.jpg


IMG_4486.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik moet straks uit het werk eerst naar Hoek v Holland, dan naar Naaldwijk, weer terug naar Hvh en dan weer naar huis (hoogvliet ) hoe bedoel je volle agenda :+
 
Dat zijn lekker kleine schaamranden idd, netjes. Knietje aan de grond ook? :+

Haha dat is echt onmogelijk met een chopper door de zithouding. Het is voet optillen en stepjes over de grond laten schuren. Voorband is in feite overal geraakt maar deze toerbanden zijn vrij hard dus die laatste 2mm gaat niet hard eraf. Deze bolle achterband loopt aan t eind bijna 80graden af dus die kan je alleen overal raken door de motor op zn kant te leggen en donuts te draaien.

Net op een bking proefgereden maar vind het niks. Vooral weer zwaar begrenst net als de ZZR op de eerste helft van het toerengebied. Natuurlijk een hele goede motor maar ik wil vooral massive power in lage toeren, soeplesse, tot hoge toeren progressieve acceleratie en met elke draai aan het gas (weinig of vol) het motorblok voelen hoe graag hij draait. Of terwijl V4 techniek.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan