Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vindt het niet erg hoor om 5 euro te moeten betalen maar 45 euro is toch net iets te veel van het goede.


Hier reactie van MRTO:

Ja het klopt er zijn inschrijvingskosten, maar dit staat niet op de site omdat wij nog niet wisten wat voor ons de kosten zijn.

Maar het zal ongeveer 7 euro per persoon zijn, hiervoor krijg je dan bij inschrijving 1 kop koffie en bij terug komst in eetcafé Gerak een kom snert en roggebrood met spek en een consumptie.


Dus gewoon heen :] :]
 
Zaterdag 26 oktober 2013. Snert-toertocht ± 90 KM.
Inschrijving 13.00 uur in eetcafé Gerak aan de dorpsstraat 49 te Onstwedde.

Vertrek 13.30 uur.

Deze route staat op papier en tevens is de route beschikbaar voor gps van Garmin.
 
Zojuist Sega en dennismotorfan gezien bij de AH in Winschoten? Net 2 minuten geleden. Sega met een fluo hesje :)
 
Oh :') Reed dus een xj600 met een aftermarket demper en een gs500 slingshot dus dacht dat moeten ze we zijn :)
 
Vandaag de snert tocht gereden o.a. met remy-r, chocola en z1000-baka!
Waren er nog meer uit dit forum? Word toch tijd voor een smoelenboek, want ik ken jullie niet allemaal persoonlijk.... :]
 
tjonge jonge net wreed uit m,n slaap gehaald haha,gaan er hier nog even twee
hun motoren voor ons huis in de toeren begrenzer gooien.
Dat had ook wel 5 straten verder op gemogen hoor dan had ik verder kunnen slapen haha.
Aan het geluid te horen was een van de twee een mille,dus ik gok op snijboon.
Maar het zou Jeroen ook kunnen zijn, is net iets voor hem om mensen op dit tijd stip nog even uit hun slaap te halen.
Maar leuk jullie even weer gehoord te hebben kan ik nu weer rustig verder slapen haha.
 
Vandaag de snert tocht gereden o.a. met remy-r, chocola en z1000-baka!
Waren er nog meer uit dit forum? Word toch tijd voor een smoelenboek, want ik ken jullie niet allemaal persoonlijk.... :]

Nee helaas waren wij er dit keer niet bij,het was prachtig motor weer maar helaas hadden we andere verplichtingen.
Verdorie het mooie weer is bijna voorbij en dan wil je op zo,n dag als vandaag toch graag nog even weg op de motor maar dan heb je andere afspraken :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan