Veendam en Omgeving Broezen met de Bikes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja Ray, dat weet ik nog niet.
Ik denk de normale versie, maar wie weet na een proefrit, dat die automaat geweldig is....

Maar financieel gaat dat de komende jaren niet lukken, zal eerst nog een paar jaar op de Hornet rijden.
Hornet rijdt trouwens nog steeds perfect, is zuinig en bevalt nog prima.
Alleen op lange ritten is hij niet perfect. Of ligt aan mij, qua leeftijd, haha.
We zien wel.....
 
Laatst bewerkt:
ik zou voor de normale gaan, voor het geval je nog wil steigeren :P

Ik denk dat die automaat te slim is, en de lol dan snel van het rijden af is, maar om die erbij toe doen, voor de lange ritten lijk me wel weer leuk :P
 
Laatst bewerkt:
ik zou voor de normale gaan, voor het geval je nog wil steigeren :P

Ik denk dat die automaat te slim is, en de lol dan snel van het rijden af is, maar om die erbij toe doen, voor de lange ritten lijk me wel weer leuk :P

Hmm, eerst andere zaken momenteel...
Ook even een dit draadje weer activeren....
 
Hmm, eerst andere zaken momenteel...
Ook even een dit draadje weer activeren....

full
 
Zondag ritje Duitsland, o.a. ffe in Holtgast kijken. Koffie met gebak en later misschien nog een curry worst.

11:00 MCDONNALDS WINSCHOTEN
 
Laatst bewerkt:
Was van het weekend wel moeilijk. De Suzuki voor de laatste keer gepoetst en foto's gemaakt. Nu nog ff verkopen en vaarwel!
 
Oh jawel, maar om weer uit te zoeken hoe je op dit forum simpel een GROTE foto moet plaatsen kan ik de motivatie niet voor vinden. Haha aanstaande vrijdag heb ik hem als goed is tijdens de avondrit MTC.
 
Forum een beetje bijvullen......

Mensen, geen metalen ventiel-dopjes gebruiken, dan scheurt het ventiel, als je boven de 250KM/H komt.....
(Gelukkig goed afgelopen bij een motor vriend........)

full
 
Laatst bewerkt:
Uhu, gebeurde bij 280 op de teller, in een flauwe bocht. :o

Met skills (gekregen van crossen) en een stuurdemper heeft hij dat ding overeind weten te houden, en rustig aan de kant weten te zetten. *O*

Dus hebben we kameraad gebeld, en de Repsol Fireblade op laten halen met de aanhanger. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan