Gestolen Amsterdam: 2011 KTM 990 Adventure 28-MB-SR

klein_maine

Rookie
11 dec 2013
2
0
Gisteren nacht (11/12/2013) gestolen uit Amsterdam, mijn KTM 990 adventure, bouwjaar 2011, kenteken 28-MB-SR. Ik ben bereikbaar op 0659121009 als iemand hem ziet. kenmerken:
- Zwart carbon fiber windshield
- Oranje plastichse frame beschermers
- Touratech alu gps dock
full
 
Plaats hem ook even op het LC8 forum en Allroadmaniacs, daar zitten de mensen die het direct opvalt als er ergens een KTM staat of rijdt. Sterkte!
 
Klote, altijd jammer als zo'n mooie machine in de verkeerde handen valt.

Is ie gestolen uit de garage op de foto? Zijn er dan nog meer motoren meegenomen?
 
'Gestolen: 2011 KTM 990 Adventure' > 'Gestolen Amsterdam: 2011 KTM 990 Adventure 28-MB-SR'
 
Gisteren nacht (11/12/2013) gestolen uit Amsterdam, mijn KTM 990 adventure, bouwjaar 2011, kenteken 28MBSR. Ik ben bereikbaar op 0659121009 als iemand hem ziet. kenmerken:
- Zwart carbon fiber windshield
- Oranje plastichse frame beschermers
- Touratech alu gps dock[afbeelding]
Welkom op MF dan maar.
-O-
 
Bedankt iedereen voor het advies, ik heb al gepost in allroadmaniacs.nl en lc8.nl
Andere ideeën?

ik zou echt dankbaar zijn als u het woord kan verspreiden. FB link is hier:
https://www.facebook.com/photo.php?...set=o.214517655312931&type=1&relevant_count=1

Het is mijn broers motor, dat maakt me alleen nog maarr bozer.
hij werd gestolen uit de garage met cameras in nieuw west, vast gezet met 2 kettingen en alarm, maar alleen dit motor.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Klote, altijd jammer als zo'n mooie machine in de verkeerde handen valt.

Is ie gestolen uit de garage op de foto? Zijn er dan nog meer motoren meegenomen?


Echt aantrekkelijke motor om te zien is het niet, als jij dat wel vindt dan ben ik benieuwd op wat voor type vrouwen jij valt. _O-



Het maakt het overigens niet minder klote. Succes met de afhandeling van de diefstal.
 
Persoonlijk vind ik het ook een spuuglelijk ding, maar de rij-eigenschappen van zo een apparaat schijnen super te zijn, het is maar waar je voor kiest. Ik ben nog steeds helemaal weg van de Ducati 996, maar na bijna 10 jaar heb ik hem verkocht en heb een Honda FireBlade 954 aangeschaft vanwege de betrouwbaarheid. Toen ik daar deze zomer een kleine 5000 km mee door Duitsland, Tsjechië en Belgie heb gereden, heb ik mij vaak afgevraagd of een BMW GS niet een fijnere motor zou zijn om mee te rijden. Ook al zo een lelijk ding, maar het rijdt geweldig. Dus wat acht je belangrijker, poser-eigenschappen of rij-eigenschappen?

Bovendien, smaken verschillen, dus als je zo een ding ook nog eens mooi vindt, heb je alles.
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk vind ik het ook een spuuglelijk ding, maar de rij-eigenschappen van zo een apparaat schijnen super te zijn, het is maar waar je voor kiest. Ik ben nog steeds helemaal weg van de Ducati 996, maar na bijna 10 jaar heb ik hem verkocht en heb een Honda FireBlade 954 aangeschaft vanwege de betrouwbaarheid. Toen ik daar deze zomer een kleine 5000 km mee door Duitsland, Tsjechië en Belgie heb gereden, heb ik mij vaak afgevraagd of een BMW GS niet een fijnere motor zou zijn om mee te rijden. Ook al zo een lelijk ding, maar het rijdt geweldig. Dus wat acht je belangrijker, poser-eigenschappen of rij-eigenschappen?

Bovendien, smaken verschillen, dus als je zo een ding ook nog eens mooi vindt, heb je alles.

Een echte schoonheid is het niet, maar na verloop van tijd ga je je hechten aan z'n hoekige kanten. Wat het rijden betreft is het prima te doen op lange snelwegstukken. Op bochtige binnenwegen is het een groot feest, maar 990 Adventure is geniaal als je de onverharde paden op gaat. Met name op de zand- en kiezelpaden waar je flink kunt gassen is het een geweldenaar. Wel een beetje lullig om te kletsen over hoe goed een motor wel niet is terwijl die van de TS net gejat is.
 
Ach, zo houd je het topic wel onder de aandacht. En aangezien ik in Amsterdam werk, kun je er op rekenen dat ik mijn ogen open houd voor deze motor. Gelukkig een opvallende verschijning.
 
Echt aantrekkelijke motor om te zien is het niet, als jij dat wel vindt dan ben ik benieuwd op wat voor type vrouwen jij valt. _O-



Het maakt het overigens niet minder klote. Succes met de afhandeling van de diefstal.

Je weet niet wat je mist, ik wel!

Ik heb vaak nog spijt, dat ik hem verkocht heb! ;)

BTW Ik val op MOOIE vrouwen en motoren! :+

Succes OP!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan