2020 KTM 1290 Super Adventure S gestolen

MikeyMan

Die hard MF'er
9 apr 2012
289
0
Zoetermeer
Ook hier het bokje. Mijn KTM 1290 Super Adventure S is gestolen. Kenteken 20-ML-NB.

In de nacht van zaterdag op zondag voor de garage vandaan gehaald in Zoetermeer. Die ik speciaal voor die motor aan het uitbouwen ben. Heb er een camera boven hangen, maar die kreeg heel toevallig voor het eerst in tijden die nacht een storing om 1:02. Gek, want bedraad.

Breek sporen zijn er eigenlijk niet. Maar het was ook een beetje een bouwput al. Niks gehoord, hond niet af gegaan. Bedacht nog wel dat ik vreemd genoeg vorige week een storingsmelding van de digitale sleutel had.

Buren hebben op de camerabeelden gezien dat er rond 3:00 en rond 5:00 een auto heeft gekeerd bij de ingang van de straat. Gezien wij eerste huis zijn, met een open veld naast ons, is het ook relatief rustig werken geweest voor ze. Alarm, startonderbreker, schijfremslot en ketting hebben niet mogen baten. Sleutels uiteraard netjes in bezit.

Motor heeft 15000km gelopen, en was er net een heerlijk weekje mee in het oosten van het land geweest. Kenmerkende schades of stickers zijn er eigenlijk niet. Zat wel bomvol powerparts:
- topkoffer
- Zwarte akrapovic uitlaat
- Verwarmde comfort zadels
- geanodiseerde accessoires
- Oranje valbeugel
- skid plate
- radiatorbeschermer
- Zumo xt houder

Heb al de nodige rondes gedaan of ik hem ergens zie staan, maar uiteraard geen geluk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan