Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Ik wil je niet teleurstellen maar datzelfde verhaal wat betreft corrosie geld ook voor aluminium, ook aluminiumoxide groeit naar buiten en dan stopt het corrosieproces. En net als Al2O3 is ook TiO2 wit....zo wit dat het zelfs als pigment gebruikt wordt dus bling blijft bling als je maar van wit houdt 8-) .
Ga jij alles maar vastzetten met aluminium bouten dan. Lekker sterk. :+
 
precies... en als ik vooraf boek, dan betaal ik niet vooruit, sta alleen garant met de cc en betaal achteraf.
Flabbergasted me. :? Maar ik probeer dan te leren van anderen. Normaal te goed van vertrouwen/loyaal. :')

Goede tip trouwens van de borg.

Ik kan 13 augustus een dagje toeren. *O*
Dus wie weet nog een leuke route?
;)
Te vroeg zitten juichen. :+

Voorlopig alleen 18 juli naar Assen.
Dat is het enige wat zeker is. Bij gezondheid dan. :P
 
Laatst bewerkt:
Sweet, thnx. Gelukkig is het hier wat levendiger... Ik struide blijkbaar een beetje rond in de krochten van MF _O-

Pas op dat je hier niet struikelt over de rollator van oma! _O- ;) maar verder zijn we wel gezellig hoor. :Y

Ik heb bij de KNMV weer eens VRO geboekt. De 'risico' deze keer. Incl. lunch kost het dagje 'les' € 20,-. Komt door een leuke subsidie van de provincie en een leuke ledenkorting. :)
 
Ik heb bij de KNMV weer eens VRO geboekt. De 'risico' deze keer. Incl. lunch kost het dagje 'les' € 20,-. Komt door een leuke subsidie van de provincie en een leuke ledenkorting. :)
Stond het in de nieuwsbrief? :)
 
Ik heb bij de KNMV weer eens VRO geboekt. De 'risico' deze keer. Incl. lunch kost het dagje 'les' € 20,-. Komt door een leuke subsidie van de provincie en een leuke ledenkorting. :)

Die zitten altijd snel vol!! Hoe kom je daar tussen? Lijkt me wel interessant.
 
Stond het in de nieuwsbrief? :)


Ja stond in de nieuwsbrief, kreeg er nog een mail over (of het was via FB :/ )

ik houd het al de hele tijd in de gaten, feb was nog niets bekent en nu ineens vol, is niet helemaal zuiver.
Wil ook wel de VRO RIsico Regio Zuid-Holland volgen, mooi met de subsidie en goed voor de verzekering, al gaat de fazer wel vanaf Mei de deur uit.
 
Ja stond in de nieuwsbrief, kreeg er nog een mail over (of het was via FB :/ )

ik houd het al de hele tijd in de gaten, feb was nog niets bekent en nu ineens vol, is niet helemaal zuiver.
Wil ook wel de VRO RIsico Regio Zuid-Holland volgen, mooi met de subsidie en goed voor de verzekering, al gaat de fazer wel vanaf Mei de deur uit.
VRO bochten lijkt me wel mooi. :9

Van het weekend drie uur in de auto voor een z.g.a.n. setje reserve velgen voor de Suzuki TL1000R.
Mijn huidige velgen hebben <500 km RoadAttack2 banden en wil met SC2's naar CPZ.

De eigenaar had vlak voor mijn komst de banden verwijderd en zag toen pas een deuk in de voorvelg. |(
Terug naar huis zonder velgen..
 
Laatst bewerkt:
VRO bochten lijkt me wel mooi. :9

Van het weekend drie uur in de auto voor een z.g.a.n. setje reserve velgen voor de Suzuki TL1000R.
Mijn huidige velgen hebben <500 km RoadAttack2 banden en wil met SC2's naar CPZ.

De eigenaar had vlak voor mijn komst de banden verwijderd en zag toen pas een deuk in de voorvelg. |(
Terug naar huis zonder velgen..

damn dat is balen, beter dat je het ziet, anders even langs van der wooden met een deuk _O- als je 3 maanden de tijd hebt.
 
damn dat is balen, beter dat je het ziet, anders even langs van der wooden met een deuk _O- als je 3 maanden de tijd hebt.
Ja ..hij wilde ook geen 50 euro van de prijs doen om te laten richten.
Want alleen de remschijven waren al het geld waard.. tja ik kom voor velgen toch. :?

Maar wel even een terrasje ter plaatse gepakt.
Drie uur in de auto voor twee koffie verkeerd. _O-
:( Van de zon. :+
 
Die zitten altijd snel vol!! Hoe kom je daar tussen? Lijkt me wel interessant.

Ik kreeg een mailtje hierover. Heb al eerder VRO's gedaan en sta blijkbaar in het bestand. Er bleken nu maar 100 gesubsidieerde plaatsen te zijn. Ik had duidelijk geluk! *O* maar had ook direct na ontvangst van het mailtje (dat ik toevallig zag) gereageerd. Overigens kreeg ik de dag erna wel de vraag of ik naar een andere dag wilde i.v.m. teveel aanmeldingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik had duidelijk geluk! *O* maar had ook direct na ontvangst van het mailtje (dat ik toevallig zag) gereageerd. Overigens kreeg ik de dag erna wel de vraag of ik naar een andere dag wilde i.v.m. teveel aanmeldingen.

Dat dus... En voor subsidie moet je ook wonen in de provincie waarin deze word verstrekt als ik het goed begrijp?
 
Dat dus... En voor subsidie moet je ook wonen in de provincie waarin deze word verstrekt als ik het goed begrijp?

Volgens mij wel, maar dat weet ik niet zeker. Het fijne is ook wel dat het deze keer bij mij in de omgeving gegeven wordt.
Bochten en groepsgewijs rijden heb ik bijvoorbeeld in Arnhem moeten doen, daar is dan wel weer de Posbank in de buurt waar we omhoog en naar beneden gingen. Erg leuk!
En VRO 1 en 2 heb ik op het politiecircuit van Lelystad gedaan.
 
Ik moest diep gaven, maar toch nog gevonden! _O-

Na een hoop gesoebat, wel, niet, misschien, te lang, andere prioriteiten heeft manlief wat knopen gehakt en vond dat ik tóch op de motor naar Schotland moet gaan en dat gaat morgen dan gebeuren. :]

Het is dus niet omdat ik het met jullie niet leuk zou vinden, maar meer omdat ik nu maar 2 dagen hoef op te nemen en toch 9 dagen weg ben. :W
 
:^

Lekker hoor. *O*

Ik ga voor donderdag eens kijken of er ergens een leuke eerste rit van het jaar is. :9
Buiten de spaarzame A4 :Z woon~werk 'rechtuit de weg op en af' wisselingen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan