Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Woensdag trouwens woon~werk en naar het strand gereden op de Appie RSV4.
Toch wel een leuke machine voor erbij. :]

En laat in de avond thuis, toen nog even met duo een auto ophalen en 45 kilometer met de GSX-F getoerd.
Leuke afwisseling. _O- *O*

Alleen gisteren reed ik na werktijd weer naar het strand met de GSX-F en was er ineens geen remvloeistof meer in het peilglas. :? _O-



Dus het geplande beurtje eerder uitgevoerd.
Wel grappig, met ene literfles remvloeistof in zes weken de TL1000R, de Appie en de GSX-F doorgespoeld.
En dan nog een halve liter over hebben..
 
Laatst bewerkt:
Jeetje al weer zoveel berichten houd het niet bij hier, niet zoveel posten hoor :+
Is nu best warm om te rijden moet ik zeggen zweet me elke dag kapot, wat wel opvalt is dat ik geloof ik de enige ben die netjes beschermde motor kleding draagt, wat een dwazen soms komen ze met 130 voorbij slingerend tussen de autos met een korte broek en t-shirt, denk je echt van ben ik nu gek met dat bloed hete weer ?
 
Laatst bewerkt:
inderdaad lekker druk hier!!
Mijn hoop in bange dagen rijdt dus ook niet voor? :+ ;)
Jeetje al weer zoveel berichten houd het niet bij hier, niet zoveel posten hoor :+
Is nu best warm om te rijden moet ik zeggen zweet me elke dag kapot
Niet over nagedacht, totdat ik net even wat huishoudelijke klusje ging doen. :+
Dus maar even in de schaduw met de klapjap. O-)
, wat wel opvalt is dat ik geloof ik de enige ben die netjes beschermde motor kleding draagt, wat een dwazen soms komen ze met 130 voorbij slingerend tussen de autos met een korte broek en t-shirt, denk je echt van ben ik nu gek met dat bloed hete weer ?
Haha ik heb ook iedere ochtend in leren pak tussen Schiedam en Nootdorp - en vier avonden rechtstreeks naar het strand gecrost. :Y

Nu te warm om te rijden dus in de vrije tijd. :+
 
Laatst bewerkt:
En ik hou het ook niet zo lang vol, een sacro-iliacale gewricht zit vast, iets in de onderug/bekken.
Vorige week zaterdag bijna aangereden van links, en de reactie van de succesvolle remproef trok zo in mijn onderrug.
Mijn vriendin is daarbij wel aangetikt, maar op een defecte fiets na heeft ze niets.
Ik kan niet eens mijn eigen sokken aantrekken. :)
 
wat wel opvalt is dat ik geloof ik de enige ben die netjes beschermde motor kleding draagt, wat een dwazen soms komen ze met 130 voorbij slingerend tussen de autos met een korte broek en t-shirt, denk je echt van ben ik nu gek met dat bloed hete weer ?
Dit gevoel heb ik ook.
 
ik rij ook wel in spijkerbroek, maar dan wel eentje met kevlar. *O*

vrijdag nog een doorwaai jekkie gescoord bij Wilma in Ridderkerk
voordat ik naar Spa ging, kwam goed uit want t was flink warm daar!
alleen jammer dat Max t niet zo goed deed...
 
RSV4 bezitter en GSX750F rijder zegt aloha. *O*_O-
Ik ben twee maanden geleden verhuisd vanuit Utrecht (en 4 jaar daarvoor vanuit Rotterdam) - ik ken niet veel leuke routes in de omgeving. ;(

Weet iemand nog leuke avondroutes (1 á 2 uurtjes), want op en neer naar de het centrum/de Erasmusbrug (en zo nu en dan Scheveningen _O- ) begint een beetje te vervelen. :P
 
Ik ben twee maanden geleden verhuisd vanuit Utrecht (en 4 jaar daarvoor vanuit Rotterdam) - ik ken niet veel leuke routes in de omgeving. ;(

Weet iemand nog leuke avondroutes (1 á 2 uurtjes), want op en neer naar de het centrum/de Erasmusbrug (en zo nu en dan Scheveningen _O- ) begint een beetje te vervelen. :P


Langs de Hollandische Ijssel, van Capelle aan den Ijssel en terug aan de andere kant richting Krimpen aan den Ijssel

OF

Rijden tot Krimpen aan de Lek en de Lek rijden tot Vianen over de A2 rijden en terug de andere kant
 
Laatst bewerkt:
Of start motorstore barendrecht, over de dijkjes naar hoogvliet, spijkenisse, hellevoet naar mp rockanje, dan eventueel door richting renesse en weer terug via spijk Rhoon en dan weer rotterdam.
 
full

Dat soort ritjes maak ik ook vaak.Woon net ten zuiden van Rotterdam,kom zelf uit Hellevoetsluis maar woon er niet meer, op Voorne-Putten kun je lekker rijden,ook in de Hoeksche Waard trouwens.Veel leuke dijkjes en mooie uitzichten. :)
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag ga ik een rondje Zeeland rijden. Als iemand wil aanhaken....

De route in hoofdlijnen, ik wil 'm nog iets verder uitwerken. :) +/- 300km (= ~6u rijden, dus inclusief pauzes/lunch pak 'm beet 8u).
14238109_1095537133863124_8684053483444484496_n.jpg
 
Goed initiatief. :t
In uw profiel staat dat u uit Utrecht komt. :+ :+ ;)

Ik hou het even in de gaten of ik kan.
Vooralsnog kwam er dit jaar maar één datum uit op zaterdag, en toen was er niemand.
Bovendien was het veel te warm en ik toen al helemaal te geblesseerd.
:$
Ik heb m'n verhuizing aan tig instanties doorgegeven, maar blijkbaar nog niet aan MF. Bij dezen alsnog doorgegeven. ;)

Laat maar weten of je wil komen. Oproep staat in ieder geval ook op Facebook (Wie rijdt?). :)
 
Goed initiatief. :t
In uw profiel staat dat u uit Utrecht komt. :+ :+ ;)

Ik hou het even in de gaten of ik kan.
Vooralsnog kwam er dit jaar maar één datum uit op zaterdag, en toen was er niemand.
Bovendien was het veel te warm en ik toen al helemaal te geblesseerd.
:$

Die bewuste zaterdag was het te mooi weer om in REO te blijven, dus ben ik naar de Eifel gegaan.

Komende zaterdag proefrit geregeld voor een BMW S1000R in Barendrecht, vorige week een MT-10 geprobeerd, fijn ding, lekker relaxte toerfiets :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan