Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Kan ik mij voorstellen. En het ziet er nog goed uit ook. 8-)

Ik was vergeten dat mijn pakje van die doorwaaistukken had.
Twee Drie jaar geleden in de mist om zes uur in de ochtend naar Belgie.
Via een slapend en grauw Zeeland met een beetje wind erbij.

Pas vrij laat onderweg bij de eerste stop een paar ritsen dichtgedaan.
Maar zo rond de liezen blijft het altijd lekker doorwaaien. :')

Dik in de winter blijft het pakje wel aan met een thermobroek.
Een lekkere dikke XL textiel jas erover. :}

Maar heb deze winter nog maar twee korte eenzame toertjes gedaan.
En dat met die mooie winter en 'nieuwe' pekelbike.
:')

Ik ben wel benieuwd hoe deze zich gaat houden kwa temperatuur. Hij is stukken dunner dan mijn vorige allweather pak. Maar de technieken zijn ook wel verbeterd natuurlijk. Voor een echt toertje moet ik nog 2weekenden wachten, woon/werk kan komende week al. (Als de accu vervangen is dan... )
 
naar werk met de motor om het nieuwe pak te testen! Hij is waterdicht, *O* of het warm genoeg is in de winter is durf ik niet te zeggen. Nou is mijn werkkleding ook niet echt bedoelt om warm te blijven, dus dat scheelt ook. :? Verder zit het erg comfortabel.

eindconclusie: het is een prima pak!! :Y
 
ziet er prima uit, Lilanie!!

ik heb vanmorgen 2 systeemhelmen gescoord bij de Lidl.. _O-
toch een prima helm voor dat geld.

meteen ook nog even wat handschoenen meegenomen.
de vorige van de Lidl heb ik een paar weken terug weggegooid, heb ik toch iets van 5 of 6 jaar mee gedaan!! :}
 
ik heb vanmorgen 2 systeemhelmen gescoord bij de Lidl.. _O-
toch een prima helm voor dat geld.

meteen ook nog even wat handschoenen meegenomen.
de vorige van de Lidl heb ik een paar weken terug weggegooid, heb ik toch iets van 5 of 6 jaar mee gedaan!! :}
Je hebt helaas wat meer tijd dit jaar begreep ik.
Ga je nu weer lid worden van de MAC en de systeemhelm op CPZ uitlaten? :+ *O*
 
Zandvoort :? :? :?
nee, natuurlijk niet!! :N

Ik ga de Capo uitlaten in de Dolomieten eind juli, met 2 motoren op de aanhanger.
en die helmen zijn voor de kinderen, die gaan ook mee...

Ik heb via booking.com een heel leuk appartementje geboekt voor niet al te veel.

Het wordt niet alleen een motor vakantie, ik ga ook nog andere dingen doen, zoals misschien paragliden of zo.
 
Zandvoort :? :? :?
nee, natuurlijk niet!! :N

Ik ga de Capo uitlaten in de Dolomieten eind juli, met 2 motoren op de aanhanger.
en die helmen zijn voor de kinderen, die gaan ook mee...

Ik heb via booking.com een heel leuk appartementje geboekt voor niet al te veel.

Het wordt niet alleen een motor vakantie, ik ga ook nog andere dingen doen, zoals misschien paragliden of zo.

En voor wie is de tweede motor? :?

Lekker vooruitzicht trouwens. Wij gaan al op Hemelvaartsdag voor 2 weken en dan in oktober nog een keer.
 
Zandvoort :? :? :?
nee, natuurlijk niet!! :N

Ik ga de Capo uitlaten in de Dolomieten eind juli, met 2 motoren op de aanhanger.
en die helmen zijn voor de kinderen, die gaan ook mee...

Ik heb via booking.com een heel leuk appartementje geboekt voor niet al te veel.

Het wordt niet alleen een motor vakantie, ik ga ook nog andere dingen doen, zoals misschien paragliden of zo.
Hmm jammer, maar je hebt wel een goede reden. :9
a.s. ¿? Als in, je moet er nog eentje uitkiezen? Bij voorkeur eentje die motor rijdt? ;)
:}
 
Goed bezig Rob, een schoonzoon die motor rijdt is toch net ff handiger _O-

Veel plerzier in de Dolomieten. *O*

Ik hou het dit jaar bij Tsjechie, Hongararije, Slovenie en Oostenrijk, en ja natuurlijk ook een stuk Duitse Autobahn 8-)
 
Goed bezig Rob, een schoonzoon die motor rijdt is toch net ff handiger _O-

Veel plerzier in de Dolomieten. *O*

Ik hou het dit jaar bij Tsjechie, Hongararije, Slovenie en Oostenrijk, en ja natuurlijk ook een stuk Duitse Autobahn 8-)


zo dan Aad! :}
dat wordt een aardig rondje...
maar ik wist al dat jij niet op een kilometertje meer of minder kijkt.. _O-
 
kijk uit vandaag op de weg, vandaag zijn er actie van de vrachtwagenchauffeurs.
ik las dat ze de botlekbrug of de A15 gaan blokkeren of langzaam aan actie gaan doen, rond 15:00 uur vanmiddag.
ze doen alles niet met de vrachtwaggel maar met personenautos, dus we kunnen er makkelijk langs!
 
Even een oproep
Vannacht is de motor van mijn collega gestolen (Schiedam) gewoon muur en grondankers uit
de muur getrokken.
Sta je wel even raar te kijken :-( het is een zwarte Bking met 2brothers uitlaten en leds
aan de zijkant achter de voor knippers.
Kenteken is 05- MB-VN.
Mocht iemand wat zien laat even wat weten.
En bij deze is iedereen gewaarschuwd dat het dieven gilde weer op pad is
 
damn, da's dichtbij.. welke hoek schiedam woont je collega Nico?
Ik ga zeker uit m'n doppen kijken.. kom zelf ook uit schiedam, maar iets zegt me dat de motor allang weg is
 
Hoi Danny
Hij woont in het oude gedeelte van Schiedam in de buurt van metrostation vijfsluizen
En ja ik denk ook dat de motor al richting of over de grens is
Maar wil toch mijn collega proberen te helpen met zijn zoek tocht.
Had hem net helemaal aangepast met xenon en led
 
Laatst bewerkt:
oh wat zonde zeg.. ik woon in de andere hoek, maar het is wel erg zuur hoor! balen voor je collega.. heb ondertussen ook wat vrienden ingeseind en kenteken doorgegeven, we houden onze ogen open!
 
Thanks meer kunnen we niet doen
Maar vind het erg zuur heeft hem nog geen jaar en was net klaar met
de motor aanpassen aan zijn eigen wensen :/
Gewoon balen zo net voor de start van het nieuwe seizoen
 
Even een foto erbij altijd makkelijk al is die ook al te vinden elders in het forum
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan