Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

@Blammerts Ik vind rechtsom juist fijner dan links haha. Maybe omdat ik em links heb laten vallen. En bij me scooter zat me standaard aan de linker kant,dus kon hem links nooit zo ver plat leggen. Anders raakte hij de grond haha.

Zitten geen echte beugels op. Dat stukje wat richting de dash loopt,brak af. Bout ook gwn afgebroken :')
Yamaha%20MT-03%2002.jpg

Zijn niet van die echte ijzeren les/stunt beugels
@roy
Ik ga met die fzr geen U bochtje maken met 12km/h :p
 
Laatst bewerkt:
Oh dat is eigenlijk wat ik de hele dag doe, weet je niet hoevaak je zo'n achtje moet gebruiken in de echte wereld? Ik kom de straat niet eens uit joh...
 
@LikeABawzs Jaaa dan snap ik m wel! Maar rotondes gaan ook linksom dus dat zit er meer in bij mij ;p
Bedoel je die zilveren kappen tussen je voorvork en de onderkant van de tank die eraf zijn?
Moet zeggen dat t niet t slimste is om een rijmotor te hebben zonder beugels :')
 
Laatst bewerkt:
@LikeABawzs Jaaa dan snap ik m wel! Maar rotondes gaan ook linksom dus dat zit er meer in bij mij ;p
Bedoel je die zilveren kappen tussen je voorvork en de onderkant van de tank die eraf zijn?
Moet zeggen dat t niet t slimste is om een rijmotor te hebben zonder beugels :')

ga5s.jpg

Dat stukje met het rode streepje.


Oh dan zal ik nog even goed oefenen roy,
Kan ik mooie 8tjes maken in je straat

:+
 
Ooow dat stukkie!

Anders ga ik wel 8tjes draaien met rokende banden!
 
Laatst bewerkt:
Dat gaat hem niet worden denk ik, die fzr heeft een draaicirkel die niet onderdoet voor die van de maan :P
 
Laatst bewerkt:
Ooow dat is ook lekker dan ;p
Gelukkig heb ik mn autorijbewijs en weet ik hoe ik moet draaien door te steken :+
 
Maar dat ding stuurt als een scheermes, dus binnenkort zal je net zoals deze kerel mensen hebben die klaarkomen op jouw bochtenwerk.


_O-

ooaaaahhh ....... hah hah
 
Laatst bewerkt:
Maar dat ding stuurt als een scheermes, dus binnenkort zal je net zoals deze kerel mensen hebben die klaarkomen op jouw bochtenwerk.


_O-

ooaaaahhh ....... hah hah

Haaahaa hah
Zat wel krapjes tegen de grond aan moet ik zeggen.. maar snel is die scherp.. wil je een bochten maken in de straat dan zul je dus meoten gaan steken? :o
 
Haaahaa hah
Zat wel krapjes tegen de grond aan moet ik zeggen.. maar snel is die scherp.. wil je een bochten maken in de straat dan zul je dus meoten gaan steken? :o

In een krappe straat zeker, tenzij je de halve draai zeer goed onder de knie hebt maar zelfs dan wordt het lastig. Komt door de hoek van het stuur en de lengte van de voorvork en de clipons. Alles is zo gemaakt zodat je die motor zo snel mogelijk van de ene bocht in de ander kan gooien met superstrakke handling. Tis niet gemaakt om de avb oefeningen mee onder de knie te krijgen :P

Zo ziet 1m70 eruit ongeveer op de fzr

:9~

En deze russische nepgangster is nog wat kleiner

 
Laatst bewerkt:
Draaien is laf. gang en gas is alles!
Ding is niet gemaakt voor in woonwijken

:+
 
Toch lastig als je niet naast de snelweg woont :+

In eerste opzicht leek de tank me erg groot maar valt zo te zien wel mee!
 
Toch lastig als je niet naast de snelweg woont :+

In eerste opzicht leek de tank me erg groot maar valt zo te zien wel mee!

Tank lijkt heel groot, maar een groot gedeelte is helemaal de tank niet, slecht een aluminium afdekselkapje voor de enorme luchtfilterbak die eronder zit.
 
Hier een Nederlander die echt alles eruit haalt. Die kan echt wel rijden...


Die kan dat donderpoesje toch aardig bijhouden :+
 
Laatst bewerkt:
Theorie is in ieder geval binnen *D
Had echt slecht gevoel erover. Maar toch maar 3 fout :Y
 
Vandaag stukje snelweg gedaan. Eik nog bezig met AVB,ma ik wou dat graag haha.
Niet echt lekker weer ervoor vandaag. Maar wel lachen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan