Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Het is niet echt een club waar je bij wil zitten.
Dan horen we tenminste nog ergens bij ;(
Maar morgen ga ik de zx10 ophalen *D
Dus dan zeg ik:
tumblr_n6fkv5zv4Q1r0zrvzo1_500.jpg
_O-

Nee zal dit topic nog wel blijven bezoeken hoor en blijven onderhouden *D
 
Dan horen we tenminste nog ergens bij ;(
Maar morgen ga ik de zx10 ophalen *D
Dus dan zeg ik: [afbeelding] _O-

Nee zal dit topic nog wel blijven bezoeken hoor en blijven onderhouden *D

En met jouw post is dit topic na ongeveer 2 jaar tijd precies halverwege :+
maar meteen naar een 1000cc? zou het zelf nooit doen zit te denken aan een 600-675cc!

En bij deze kan ik topic deel II dipsen :9
 
Laatst bewerkt:
En met jouw post is dit topic na ongeveer 2 jaar tijd precies halverwege :+
maar meteen naar een 1000cc? zou het zelf nooit doen zit te denken aan een 600-675cc!

En bij deze kan ik topic deel II dipsen :9
Haha ja, erg storm loopt het hier nog niet. Maar goed, af en toe is beter dan niks :Y

Yep, toch wel, zat ook meer te denken aan een 600 ofzo, maar deze was zo vet, en vond de meeste 600s pas vet vanaf 2004 ofzo. En dan zat je gauw aan de 5k+. Dus allemaal iets buiten me budget. Dus de eerste tijd gewoon even rustig aan doen en wennen aan de fiets :]
 
Dan horen we tenminste nog ergens bij ;(
Maar morgen ga ik de zx10 ophalen *D
Dus dan zeg ik: [afbeelding] _O-

Nee zal dit topic nog wel blijven bezoeken hoor en blijven onderhouden *D

Misschien hier al vaker gevraagd...
Maar wat heeft het je gekost om van A2 naar A rijbewijs te gaan?
Gewoon 1x examen of heb je ook nog rijles(sen) genomen?

Groetjes en veel plezier met je zx10r!
 
Misschien hier al vaker gevraagd...
Maar wat heeft het je gekost om van A2 naar A rijbewijs te gaan?
Gewoon 1x examen of heb je ook nog rijles(sen) genomen?

Groetjes en veel plezier met je zx10r!
Daar ga ik in april achter komen. Examen kost 200 euro ofzoiets toch. En dan neem ik denk ik 1.5/2 uur les van te voren, even snel opfrissen.

12615168_1149292341748119_7477683239417636160_o.jpg

940848_1149292321748121_2206082071813476156_n.jpg
 
Daar ga ik in april achter komen. Examen kost 200 euro ofzoiets toch. En dan neem ik denk ik 1.5/2 uur les van te voren, even snel opfrissen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Oke thanks, dan ben je ongeveer zo'n €300 kwijt.
Ik kan volgend jaar pas opgaan voor A :(

Dikke fiets!
Lijkt me wel in het begin heftig, van 35kw naar 180pk.
 
wat een ding zeg! :9~

komt zeker wel een leuk geluid uit?
Zeker :} :9~
Heb een stukje zelf gereden, klonk wel lekker volgens mij. Maar was meer bezig met niet vallen etc _O- Het was nat en reedt in spijkerbroek, dus hoe hij klinkt als je hem vol open trekt moet ik nog ondervinden :Y

Daar ga ik in april achter komen. Examen kost 200 euro ofzoiets toch. En dan neem ik denk ik 1.5/2 uur les van te voren, even snel opfrissen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Oke thanks, dan ben je ongeveer zo'n €300 kwijt.
Ik kan volgend jaar pas opgaan voor A :(

Dikke fiets!
Lijkt me wel in het begin heftig, van 35kw naar 180pk.

fzr had 60pk. Dus is maar 120pk meer ;) _O-

Alles went he, gewoon verstandig mee omgaan, rustig op het gas na een bocht etc. En dan moet dat wel goed komen *D
 
Hij is als het goed is al eens voorbij gekomen, maar ik vind hem zo prachtig dat ik hem graag nog een keer laat zien!

full

full

full


En hier samen met die van mijn broer:

full

full
 
Die van mij is nogal een beetje stiller, heeft een originele uitlaat. onder die van hem zit een GPR uitlaat zonder dB killer, heeft ook wel iets hoor!
 
Haha lachen dat jullie de zelfde hebben, je broer heeft ook a2 rbw? (weinig leeftijd verschil?)
Gefeliciteerd Rickert :) Al een motor op het oog?
 
Zeker :} :9~
Heb een stukje zelf gereden, klonk wel lekker volgens mij. Maar was meer bezig met niet vallen etc _O- Het was nat en reedt in spijkerbroek, dus hoe hij klinkt als je hem vol open trekt moet ik nog ondervinden :Yfzr had 60pk. Dus is maar 120pk meer ;) _O-

Alles went he, gewoon verstandig mee omgaan, rustig op het gas na een bocht etc. En dan moet dat wel goed komen *D
Alles is inderdaad een stuk agressiever op zo'n ZX10R. Onderschat ook de remmen niet, of het feit dat het wat onhandig kan zijn om een krappe rotonde driekwart te nemen (in z'n 1 amper stationair) als je nog aan het wennen bent. Het zal iig een fiets zijn waar je een poos mee vooruit moet kunnen voor je erop bent uitgekeken.
 
Haha lachen dat jullie de zelfde hebben, je broer heeft ook a2 rbw? (weinig leeftijd verschil?)
Gefeliciteerd Rickert :) Al een motor op het oog?

Ja, hij is 2 jaar ouder, ik net 20, dus hij zit ook nog in de A2 periode. Zijn motor is lekker toepasselijk ook 2 jaar ouder, maar staat niet 35kw op kenteken(uitdraai), de mijne wel.

heb net nog weer een stukje gereden, merk nu al dat ik de motor een stuk beter 'aanvoel' dan gisteren. het is wel een heel verschil met mijn lesmotor(cb500) qua rijden!

De mijne mag overigens ook wel in de OP ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha ja, erg storm loopt het hier nog niet. Maar goed, af en toe is beter dan niks :Y

Yep, toch wel, zat ook meer te denken aan een 600 ofzo, maar deze was zo vet, en vond de meeste 600s pas vet vanaf 2004 ofzo. En dan zat je gauw aan de 5k+. Dus allemaal iets buiten me budget. Dus de eerste tijd gewoon even rustig aan doen en wennen aan de fiets :]

mwa dat is niet echt waar. 1000cc is over het algemeen duurder.
Heb mijn zx6r uit 2005 voor 4k gekocht met 22k kilometers erop. En in de zomer staan er veel meer op marktplaats rond die prijs. Probleem is dat er nu alleen maar de mensen die er teveel voor vragen erop staan.
 
Heb vandaag een FZR600 van iemand mogen lenen :]
Met mijn Duc als borg van iemand uit het MF Groningen topic.

Dat ding is echt powerfull vergeleken met een A2 motor,
met precies 100pk en een acceleratie van 0-100 in 4 seconden was ik helemaal flabbergasted.
even door de bochtige wegen van noord Groningen gereden en op een lang recht stuk de 200 aangetikt. :9

Al met al was dit niet slim want nu kan ik niet wachten tot ik eind 2017 mijn A rijbewijs kan halen. :/
Gelukkig is mijn SuperSport heel leuk om mee te rijden op bochtige wegen dus vermaken zal ik mij nog zeker wel.
 
Laatst bewerkt:
Alles is inderdaad een stuk agressiever op zo'n ZX10R. Onderschat ook de remmen niet, of het feit dat het wat onhandig kan zijn om een krappe rotonde driekwart te nemen (in z'n 1 amper stationair) als je nog aan het wennen bent. Het zal iig een fiets zijn waar je een poos mee vooruit moet kunnen voor je erop bent uitgekeken.
@Rickert + Nico. Beide zijn aangepast in de OP.

Ja heb 2 rotondes moeten nemen ermee, het ging best soepel, Sowieso wennen aan de motor natuurlijk, + het feit dat het regende en er niet echt regen banden op zitten. Maar met spelen met de koppeling(die ook nog is lekker licht is,vergeleken met de fzr waar je echt kracht moest zetten) gaat het prima. Ja precies. Zo dacht ik ook, als ik een 600 neem, dan ben ik hem na 1 seizoen misschien alweer zat. En nu had ik voldoende budget :)

mwa dat is niet echt waar. 1000cc is over het algemeen duurder.
Heb mijn zx6r uit 2005 voor 4k gekocht met 22k kilometers erop. En in de zomer staan er veel meer op marktplaats rond die prijs. Probleem is dat er nu alleen maar de mensen die er teveel voor vragen erop staan.
Zag inderdaad ook wel een aardige zx6r staan voor iets minder dan wat ik voor deze betaald heb, met inderdaad minder kilometers. In de zomer hebben ook weer veel mensen hem erop staan die eigenlijk denken, ik rijdt dit seizoen er wel op, maar mocht een gek goed betalen, dan verkoop ik em wel. In de winter wil iedereen er gauw vanaf. Dus het ligt maar net aan de persoon die je treft.

Ik ben er iig blij mee :) en kan er zeker heel wat jaartjes mee vooruit :]
 
Laatst bewerkt:
@Rickert + Nico. Beide zijn aangepast in de OP.

Ja heb 2 rotondes moeten nemen ermee, het ging best soepel, Sowieso wennen aan de motor natuurlijk, + het feit dat het regende en er niet echt regen banden op zitten. Maar met spelen met de koppeling(die ook nog is lekker licht is,vergeleken met de fzr waar je echt kracht moest zetten) gaat het prima. Ja precies. Zo dacht ik ook, als ik een 600 neem, dan ben ik hem na 1 seizoen misschien alweer zat. En nu had ik voldoende budget :)Zag inderdaad ook wel een aardige zx6r staan voor iets minder dan wat ik voor deze betaald heb, met inderdaad minder kilometers. In de zomer hebben ook weer veel mensen hem erop staan die eigenlijk denken, ik rijdt dit seizoen er wel op, maar mocht een gek goed betalen, dan verkoop ik em wel. In de winter wil iedereen er gauw vanaf. Dus het ligt maar net aan de persoon die je treft.

Ik ben er iig blij mee :) en kan er zeker heel wat jaartjes mee vooruit :]

Haha je weet in ieder geval zeker dat je er niet snel op uitgekeken bent :P
Sterkte met het wachten!
 
Mede 35kw'ers,

Heb mijn vriendin eergisteren haar eerst 'motorrijles' gegeven,
ze vond het al prachtig om achterop te zitten en wou zelf haar motorrijbewijs al gaan halen..

..nu gaan wij dus naar de motorbeurs in Utrecht om gewoon te kijken maar ook om haar te laten oriënteren,
maar nu vind ik het heel moeilijk om te bedenken wat een leuke goede eerste motor voor haar zou zijn.

Misschien kunnen en willen jullie meedenken?
Ze heeft niet een erg groot eisenpakket;
motor moet in het zwart verkrijgbaar zijn,
motor moet sportief model met fairing zijn,
motor mag maximaal 2000 euro bedragen.

hoop dat jullie misschien iets weten :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan