Het 35kw Rijders/Lessers Topic [1]

Dan zeker eens kijken voor een GS500! Zitten rond die prijs en mooi 34-35kW!

Roy en ik rijden beide een GS500. Hij de GS500E (naked bike) en ik de GS500F (met kuip). Zijn inderdaad erg fijne beginnnersmotoren, omdat:
1. 34 kw onbegrensd (dus geen gezeik met begrenzingen; bovendien ook stukkie beter voor de motor)
2. relatief goedkoop (aanschafprijs voor oud model (1990-1999) zo rond de 600-900 euro, nieuwer model (2000-2004) zo rond de 1000-1500 euro
3. laag verbruik (1 op 20 a 25)
4. relatief goedkoop onderhoud en valt goed zelf aan te sleutelen (in tegenstelling tot alle ride-by-wire elektronica)
5. twee cilinder trekt lekker, veel koppel onderin. Met een 35kw motor ga je toch niet topsnelheid van 200 km/h+ blazen (topsnelheid rond de 160-170)

Voor vragen kun je het beste bij Roy131313 terecht ;)
Voor foto's kun je de openingspost van het GS500-topic bekijken!

Suzuki GS500 topic #24 - Waar wij vrolijk doortuffen
 
Heb ik inderdaad op m'n oog Bobt, zon GS500.
Maar op het moment zie ik er niet erg veel, ben er een beetje op aan het zoek.
En LikeABawzs, tot 2016 kan ik écht niet wachten, een jaartje wachten duurt me te lang, kan morgen over een jaar eindelijk gaan lessen voor A2 !
 
Thanks idoo !
ik zal eens kijken op het topic.
Dus als ik goed lees hebben de GS'jes max 35 kw, waardoor je niet hoeft te gaan kloten met begrenzingen etc.
 
Hij staat bij mij ook hoog op mn lijstje! Vind een motor kopen, deze begrenzen en dan weer laten keuren zo omslachtig en duur!
Daarom zat ik al te kijken naar een motor die al 25kW op kenteken staat.
Of eentje die eronder zit!
 
Hoi,

Ik dacht, ga nog even meespammen als lesser zolang dat nog kan. Ben al een tijdje bezig met rijlessen en inmiddels heb ik m'n AVB en theorie al in de zak. Ik verwacht, met een beetje mazzel, m'n AVD begin volgende maand te halen. :]
Motor staat op dit moment in de schuur te wachten en met het oog op het weer van de afgelopen week vind ik dat een hele slechte plek voor m'n fiets. Dus zsm dat papiertje halen en hier verder posten als gecertificeerd 35kw rijder :+
 
Hoi,

Ik dacht, ga nog even meespammen als lesser zolang dat nog kan. Ben al een tijdje bezig met rijlessen en inmiddels heb ik m'n AVB en theorie al in de zak. Ik verwacht, met een beetje mazzel, m'n AVD begin volgende maand te halen. :]
Motor staat op dit moment in de schuur te wachten en met het oog op het weer van de afgelopen week vind ik dat een hele slechte plek voor m'n fiets. Dus zsm dat papiertje halen en hier verder posten als gecertificeerd 35kw rijder :+
@Idoo

Ja het zwarte ziet er sws inderdaad beter uit. Hoop alleen dat met filmen er nog beetje doorheen te kijken is. Vind dat wel de mooiste camera positie,met tellers in beeld.
Verder nog geen idee haha. Heb er 200 meter op gereden. En ook 1x bij roy achterop gezeten.

Netjes, Ik heb precies t zelfde. 8 April AVB.
Fiets staat ook al te wachten.
Achja mooi tijd om hem beetje op te fleuren.

Post un fotootje van je KTM. Zet ik hem in de OP.

En welkom :)

Er mag onderhand wel is wat echt leven in dit topic komen :P
 
Thanks! Dat is ook wat ik aan het doen ben, beetje opknappen hier en daar.

foto'tje:

DSC_0219.jpg


Die slip-on is inmiddels vervangen door een full titanium akra, maar daar heb ik nog geen goede foto van *D

Laten we er een beetje leven inbrengen dan! :Y
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Dat is ook wat ik aan het doen ben, beetje opknappen hier en daar.

foto'tje:

[afbeelding]

Die slip-on is inmiddels vervangen door een full titanium akra, maar daar heb ik nog geen goede foto van *D

Laten we er een beetje leven inbrengen dan! :Y
gaaf ding. :}
Hoeveel KW heeft dat? Begrensd?
 
Goed nieuws,
vandaag jarig en ga volgende week kijken voor een GS500 *O* *O* *O*
Heb er eentje gezien met volledige kuip, vind ik er persoonlijk erg mooi uit zien.
 
Gefeliciteerd Dennisjeb *O* Je hebt er een mooie dag voor uitgekozen.
@likeAbawzs thanks voor het toevoegen van m'n foto aan de OP! Het is trouwens een EXC Racing uit 2005 :Y
 
Gefeliciteerd Dennis :)
Met volledige kuip zijn ze nog best mooi ja

Ah 44kw,is wel netjes :)
IK zal het erbij zetten :)
 
Hallo,

Ik zit al een maandje op het forum, maar had dit topic nog niet gevonden.
Ook ik ben momenteel bezig met mijn A2 rijbewijs, helaas ben ik vorige week gezakt voor mijn AVD en moet ik nog even wachten met motorrijden. -O-

Wel heb ik al een motor in de schuur staan, die niet kan wachten om te bereden worden :] .(dat klinkt fout xD)

 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik zit al een maandje op het forum, maar had dit topic nog niet gevonden.
Ook ik ben momenteel bezig met mijn A2 rijbewijs, helaas ben ik vorige week gezakt voor mijn AVD en moet ik nog even wachten met motorrijden. -O-

Wel heb ik al een motor in de schuur staan, die niet kan wachten om te bereden worden :] .(dat klinkt fout xD)

[~[url="http://i41.photobucket.com/albums/e288/Robin_Mans/2014-03-07175917_zpsc597aff2.jpg"]afbeelding~][/URL][~[url="http://i41.photobucket.com/albums/e288/Robin_Mans/2014-03-07175836_zpsee53fa10.jpg"]afbeelding~][/URL][~[url="http://i41.photobucket.com/albums/e288/Robin_Mans/2014-03-07175842_zps267f2938.jpg"]afbeelding~][/URL][~[url="http://i41.photobucket.com/albums/e288/Robin_Mans/2014-03-07175849_zps8a9db64e.jpg"]afbeelding~][/URL]

Welkom :)
Ik zal hem in de OP plaatsen.
Splinter nieuwe MT03?

Balen dat je gezakt bent. Waarop was je gezakt?
Ik moet 8 april op voor AVD. Zaterdag mn 1ste echte AVD Les.
 
Mijn rijleraar is nu ook aan t kijken om examens in te plannen. Hopen dat t een beetje snel kan
 
Valt wel mee toch? Drie maanden toch over gedaan. Maar ben ook niet zo'n snelle in dat soort vaardigheden aanleren haha.

Yup, ik moet in Rijswijk. Jij ook?

Jaa, dat valt wel mee, maar ik bedoelde meer dat dat al bijna was haha:P
Ik moet inderdaad ook weer in rijswijk afrijden.
Welkom :)
Ik zal hem in de OP plaatsen.
Splinter nieuwe MT03?

Balen dat je gezakt bent. Waarop was je gezakt?
Ik moet 8 april op voor AVD. Zaterdag mn 1ste echte AVD Les.

Hee,

Hij is tweedehands via marktplaats gekocht, deze foto's heb ik toen even snel gemaakt bij de bezichtiging. hij heeft 2400km gelopen en nog nooit een druppel water gezien, hij ziet er daarom nog wel als nieuw uit!

Ik was gezakt vanwege mijn positie op de weg, ik zat te vaak te veel naar links.
Ik hoop me rijbewijs snel te halen dan kan ik even een mooie OP maken :)
 
Jaa, dat valt wel mee, maar ik bedoelde meer dat dat al bijna was haha:P
Ik moet inderdaad ook weer in rijswijk afrijden.Hee,

Hij is tweedehands via marktplaats gekocht, deze foto's heb ik toen even snel gemaakt bij de bezichtiging. hij heeft 2400km gelopen en nog nooit een druppel water gezien, hij ziet er daarom nog wel als nieuw uit!

Ik was gezakt vanwege mijn positie op de weg, ik zat te vaak te veel naar links.
Ik hoop me rijbewijs snel te halen dan kan ik even een mooie OP maken :)

Een druppel water wel denk ik haha,Na 2400km zou hij wel goed vies zijn.
Maar mooi ding :)
Zelf er nog niet op gereden? Ik les op de MT03. Zelf daardoor dus erachter gekomen dat zo'n 1 cil niks voor mij is. En die wind op de snelweg is ook geen pretje. Verder stuurt het wel prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan