Piaggio Hexagon 125 CC 2takt

Agatha

Rookie
16 jan 2014
1
0
Almere
ik heb een probleem met mijn hexagon.
Als ik op de snelweg rij en ik rij 100 km dan gebeurt het regelmatig dat mijn motor langzaam uitvalt.
het lijkt dan net alsof hij geen brandstof meer krijgt en hij valt dan uit, ik moet dan het contact uitzetten en daarna weer aanzetten en dan kan ik de motor weer starten.
rij ik 90 km of rij ik 120 km heb ik dit probleem niet, maarja bij een 100 km weg is dit toch wel lastig.
ik ben er voor bij de dealer geweest maar die kan niets vinden.
HELP!!
 
66032231-armycan-jerrycan-benzine-20-liter.jpg


+

aansteker.jpg
 
ik heb een probleem met mijn hexagon.
Als ik op de snelweg rij en ik rij 100 km dan gebeurt het regelmatig dat mijn motor langzaam uitvalt.
het lijkt dan net alsof hij geen brandstof meer krijgt en hij valt dan uit, ik moet dan het contact uitzetten en daarna weer aanzetten en dan kan ik de motor weer starten.
rij ik 90 km of rij ik 120 km heb ik dit probleem niet, maarja bij een 100 km weg is dit toch wel lastig.
ik ben er voor bij de dealer geweest maar die kan niets vinden.
HELP!!

Ik denk dat je deze vraag het beste in het Motorscooter gedeelte kunt stellen voor een serieus antwoord. Hier zijn ze licht apathisch voor motorscooters.
 
Ik heb vroeger de 180cc gehad zeer fijne machine lekker luxe.
Ik heb toen ook eens van die problemen gehad en toen bleek massa kabel van accu niet goed vast te zitten, maar hij viel toen vaker uit en roodlampje accu begon dan te flikkeren.
Maar met mijn motor ook ongeveer hetzelfde gehad en toen bleek dat bougiedop vanbinnen was geroest, gebeurde vooral bij vochtig weer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan