Triumph Speed Triple topic deel 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraagje :Y


...heeft iemand toevallig nog een setje zg. vario-stepjes liggen ??...

...dat zijn van die verstelbare voetsteunen ; heb ze ook op de Sportboxer zitten, en die dingen bevallen mij enorm...

...en aangezien ik de Triple-voetsteunen iets naar beneden wil zetten...




...vooral de linker steun staat mij te hoog..., 'n paar jaar geleden een keer van een trap geduveld, en daarbij een scheur in het bot van mijn rechter enkel opgelopen...

...dus enorm dikke poot, bijna flauw vallen van de pijn, gips, en allerlei andere ellende...

...daarbij blijkbaar mijn linker enkel te veel belast, met nu een pijnlijke enkel als gevolg...
...en dan vooral als de enkel sterk geknikt moet worden..., en aangezien de steunen van 't Trippeltje behoorlijk hoog staan...




...kan ze ook wel nieuw kopen natuurlijk, maar straks roept er weer iemand dat zoiets net op Marktplein heeft gestaan... ;)



zoiets bedoel ik dus
b_king%20gsx%201300%20vario%20gelenke%20front.jpg






...en dan het liefst met voetsteunen voorzien van deze scherpe pikkeltjes... ;)

rasten_master.jpg
 
... :? ...




...eh..., moeilijk te volgen kreet, dit... :/




...dus als je het wiel een halve slag gedraaid had, was de band bovenaan lek geweest...?


Precies! En zoals iedereen weet moet je 'm dan niet plakken van binnen uit 8-)

Die laatste zijn wel erg netjes idd. Bij een lege accu kan je de trip aanslingeren :P
 
Laatst bewerkt:
vraagje :Y


...heeft iemand toevallig nog een setje zg. vario-stepjes liggen ??...

...dat zijn van die verstelbare voetsteunen ; heb ze ook op de Sportboxer zitten, en die dingen bevallen mij enorm...

...en aangezien ik de Triple-voetsteunen iets naar beneden wil zetten...




...vooral de linker steun staat mij te hoog..., 'n paar jaar geleden een keer van een trap geduveld, en daarbij een scheur in het bot van mijn rechter enkel opgelopen...

...dus enorm dikke poot, bijna flauw vallen van de pijn, gips, en allerlei andere ellende...

...daarbij blijkbaar mijn linker enkel te veel belast, met nu een pijnlijke enkel als gevolg...
...en dan vooral als de enkel sterk geknikt moet worden..., en aangezien de steunen van 't Trippeltje behoorlijk hoog staan...




...kan ze ook wel nieuw kopen natuurlijk, maar straks roept er weer iemand dat zoiets net op Marktplein heeft gestaan... ;)



zoiets bedoel ik dus
[afbeelding]





...en dan het liefst met voetsteunen voorzien van deze scherpe pikkeltjes... ;)

[afbeelding]


Weet niet welk jaar jouw Speed is maar met zoekopdracht "adjustable footpegs triumph speed triple" kom je een heel eind... :W

http://www.ebay.nl/itm/Black-Shadow...orcycle_Parts_Accessories&hash=item5d48d4372e

Volgens mij niet te duur.

Edit: je had zelf al gezocht.... eerst goed lezen. |( |( |(
 
Laatst bewerkt:
:$ jahaaa.

maar niet de band van de velg gehaalt hoor? Daar voor gebruik ik een schop, 3 schroevendraaiers en een velgrandbeschermer :Y

Dus eerst gaatje zoeken, band van de velg, van binnen schuren en plakkert erop. Tenslotte band weer terug aan de goede kant van de velg. Klaar!

Bijna geen bedrijf die motorbanden plakt dus je moet wat. Bovendien val je er 3 kg vanaf. Tis wel zweten dat vechten met zo'n band. Volgende keer maar weer Michelins kopen, die floepen er op en af *O*_O- _O- _O-Doe het liever niet maar je hebt niet altijd een keus...

Trouwens de band was niet erg lek, alleen maar onderaan!


:W

gelukkig anders moest je hem aan de boven kant plakken en dan valt het plaksel eraf :X _O-
 
vraagje :Y


...heeft iemand toevallig nog een setje zg. vario-stepjes liggen ??...

...dat zijn van die verstelbare voetsteunen ; heb ze ook op de Sportboxer zitten, en die dingen bevallen mij enorm...

...en aangezien ik de Triple-voetsteunen iets naar beneden wil zetten...




...vooral de linker steun staat mij te hoog..., 'n paar jaar geleden een keer van een trap geduveld, en daarbij een scheur in het bot van mijn rechter enkel opgelopen...

...dus enorm dikke poot, bijna flauw vallen van de pijn, gips, en allerlei andere ellende...

...daarbij blijkbaar mijn linker enkel te veel belast, met nu een pijnlijke enkel als gevolg...
...en dan vooral als de enkel sterk geknikt moet worden..., en aangezien de steunen van 't Trippeltje behoorlijk hoog staan...




...kan ze ook wel nieuw kopen natuurlijk, maar straks roept er weer iemand dat zoiets net op Marktplein heeft gestaan... ;)



zoiets bedoel ik dus
[afbeelding]





...en dan het liefst met voetsteunen voorzien van deze scherpe pikkeltjes... ;)

[afbeelding]


kan ik je niet mee helpen :N -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan