Wie heeft mijn oude motorfiets

Denk dat de spoeling te dun is, de meeste mensen verkochten in die tijd na 2-4 jaar hun motor en de volgende eigenaar ook weer, daarbij worden motoren zo vaak plat gereden :X , dat de kans blijkbaar te klein is.

ik ben altijd wel nieuwsgierig naar dit soort verhalen, maar kan hier ook niks melden ivm oude kawa`s :N

Gaat niet alleen om Kawa´s, kunnen ook andere merken zijn :Y
Heb ook Honda´s, Yamaha´s en een KTM gehad.
 
Komt ie dan Rob;

Ik ben dus ook benieuwd wat er van mijn allereerste Kawa is terecht gekomen.
Het kenteken is XU-91-87 Z1000a1.
Ik had hem in 1981 motorisch gereviseerd(even voor de huidige eigenaar; de garantie daarop is vervallen ja!) groen metallic gespoten en zo zag hij er toen uit;
full

:W
 
Ik ken mensen die alle voertuigen die gekocht zijn in hun leven nog hebben,zo hoef je niet
ver te zoeken.Als ik dat had gedaan dan had ik een motorzaak kunnen beginnen. :Y
 
Komt ie dan Rob;

Ik ben dus ook benieuwd wat er van mijn allereerste Kawa is terecht gekomen.
Het kenteken is XU-91-87 Z1000a1.
Ik had hem in 1981 motorisch gereviseerd(even voor de huidige eigenaar; de garantie daarop is vervallen ja!) groen metallic gespoten en zo zag hij er toen uit;
[afbeelding]
:W

Volgens de RDW bestaat hij nog,laatst op naam gezet in 2003,het vreemde is dat bij het
aantal eigenaren maar 1 staat.
 
Hallo
Ik ben Ron van Weenen en ik ben de 1e eigenaar geweest van de Kawasaki z1000a1 met kenteken XU-91-87 Jaar 1977.
Graag zou ik willen weten hoe de motor er nu uitziet.
Mijn e-mail: weensezappa@ziggo.nl
 
Hallo
Ik ben Ron van Weenen en ik ben de 1e eigenaar geweest van de Kawasaki z1000a1 met kenteken XU-91-87 Jaar 1977.
Graag zou ik willen weten hoe de motor er nu uitziet.
Mijn e-mail: weensezappa@ziggo.nl


Grappig om te horen wie de eerste eigenaar was :)
Ik kocht hem met 70.000km op de teller en toen was hij blauw gespoten.
Is hij zo door jouw verkocht of zit er nog een eigenaar tussen?

Greetz,
Leo.
 
Denk dat we er maar een slotje op moeten gooien, gebeurd hier toch niets meer.
Had echt verwacht en gehoopt dat zoiets als dit meer animo zou hebben, maar helaas :?
Brikken en Klassiekers is nou niet bepaald een druk bezocht subforum.

Dit topic zou beter passen in Algemeen denk ik. Als je het wilt laten verplaatsen, even rechtsboven met het driehoekje vragen aan een mod.
 
Het is nooit te laat Pre-Vutter en dit is inderdaad de CB400F die ik zoek met kenteken XL-31-18



Ik kwam hem vorig jaar, een tijdje nadat de veiling was geweest, ook tegen op onlineveilingmeester.nl en wanneer ik iets eerder zou zijn geweest had ik hem natuurlijk gekocht, maar ik was toen te laat.
Ik ben er toen eigenlijk vanuit gegaan dat onlineveilingmeester.nl geen gegevens van kopers zou doorgeven, maar heb toen wel weer een verzoek gedaan bij het RDW om de nieuwe eigenaar op te sporen. Van het RDW heb ik toen alleen een automatisch gegenereerd bericht gekregen dat ik binnen 3 werkdagen een reactie zou ontvangen. Helaas heb ik daar nooit een reactie op gekregen, ook niet na herinneringen van mijn kant.
Dus, het RDW, stop er maar mee. Het heeft me weer €7,95 gekost en ik heb er niets voor gekregen. Maar misschien dat iemand hem herkent van de foto en mij kan vertellen waar deze motor nu is.
 
Van de vier doorgesteepte motoren zijn er drie gesloopt, de Kawa GT550 is nog in bezit van degene waar ik hem aan verkocht heb :+
 
Laatst bewerkt:
Waarom? :+

Iemand in het bezit van mijn oude Honda cbr600 uit 1991?
1991-honda-cbr-600-f2-in-benneton-colours-new-tyres-just-fitted-2.JPG


Zag m een tijdje terug te koop staan met een aanzienlijk lagere kilometerstand dan dat ik hem verkocht heb. Was een gebakje op wielen.. compleet afgeragd ding.
Kenteken mf-db-86 mfdb86
 
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu met mijn kawa 1500 vulcan classic is. 10 jaar geleden verkocht aan iemand uit Zeeland en tot op de dag vandaag heb ik daar spijt van. motor komt uit 1996 nieuw aangeschaft. kenteken MY 47 TS. Volgens de RDW is hij nog in bezit van de koper van toen . Het is mss nog maar kort geleden, maar 10 jaar toch redelijke spijt is best lang. Van die andere 12 ben ik eigenlijk zeker van dat die inmiddels wel gesloopt zullen zijn. Dat waren allemaal al oudere en doorleefde fietsen toen ik ze aanschafte voor weinig geld
 
Denk dat we hier een slotje op kunnen doen......... :(

Wat zit je nou te saggerijnen man -O- :o . Of was het de bedoeling dat elke lid ging vragen waar zijn vorige motor gebleven is? Leek mij niet de intentie van het topic.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe het nu met mijn kawa 1500 vulcan classic is. 10 jaar geleden verkocht aan iemand uit Zeeland en tot op de dag vandaag heb ik daar spijt van. motor komt uit 1996 nieuw aangeschaft. kenteken MY 47 TS. Volgens de RDW is hij nog in bezit van de koper van toen . Het is mss nog maar kort geleden, maar 10 jaar toch redelijke spijt is best lang. Van die andere 12 ben ik eigenlijk zeker van dat die inmiddels wel gesloopt zullen zijn. Dat waren allemaal al oudere en doorleefde fietsen toen ik ze aanschafte voor weinig geld

Nou, plemp die 12 kentekens hier eens neer en kijk wat er gebeurd.
 
Kijk, heeft blijkbaar geholpen. Er zit weer beweging in hier.
Vreemd, meer dan een half jaar niets gebeurd hier en nu gaat het weer opeens.
Dan nog maar even wachten met het verzoek voor een slotje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan