Ducati Monster "de Nuovo Mostro" parte 5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saluti di Monstro

MF veteraan
15 sep 2005
4.833
5
Kop van NH
full


Beste liefhebbers en bezoekers... leuk dat je ff langskomt !

Op de Keulse Intermot in de herfst van 1992 maakt het publiek voor het eerst kennis met de Monster en in 1993 ging zij eindelijk in productie. Het model viel meteen op door zijn eenvoud en vloeiende lijnen en is uitgegroeid tot een icoon in de motorgeschiedenis. Volgens ontwerper Miguel Galluzi was de filosofie achter het ontwerp:

“Alles wat je nodig hebt is een zadel, tank, motor, twee wielen en een stuur”

Door velen wordt tot op de dag van vandaag de Ducati Monster gezien als het schoolvoorbeeld van de naked bike. Nu na meer dan 21 jaar is de Monster nog steeds volop in productie. Voortbordurend op het basisthema heeft Ducati verschillende modellen uitgebracht

en in dit topic gaat het (met name) om modellen v.a. 2009 wat is gestart op 29 september 2008 door: Saluti di Monstro

Zoals de 696, 796 en de 1100 en straks ook de 1200 in al haar schoonheid en uitvoeringen.

Lees en doe mee met De Nuovo Mostro parte 5

De voorgaande delen:

Deel 1 door Saluti di monstro
Deel 2 door Duc 750 ssex ie
Deel 3 door Spidy
Deel 4 door Duc 750 ssex ie

full


hier ff klikken voor het laatste Ducati nieuws.
hier ff klikken als je wil weten of we het droog houden vandaag.
hier ff klikken als je het eerste monstertopic wil bezoeken, dit bestaat sinds 11 maart 2003 (eerste post door: Monsterman)

én wil je hieronder vermeld worden als topic gebruiker, stuur ff een PB (mailen mag ook)

monster ed:
full


MonSter 1000s Dark
Grotefoto-A4DCRPMP.jpg


Saluti di Monstro
full


Nephthys
full


duc 750 ssex ie
full


Dorpsgek
full


MegatR1n
full
 
Laatst bewerkt:
Gaaf man, Man... bevalt dat tasje ? Ik heb ook gekeken maar ben niet zo lenig meer én als ik vervolgens heel stoer opstap en... |(

Volgens mij is het steken en niet zwaaien met je been, toch ?

Soms als ik in een lenige bui ben, dan zwaai ik hem er wel stoer overheen.
Maar over het algemeen steek ik.
Maar ik vind dit de uitkomst voor je bagage!
 
Oké, ik heb nooit echte bagageruimte nodig, maar als ik dan toch eens naar Assen rij met zo'n onhandig rugzakje dat ik wel af kan doen, maar zelf never meer op krijg (dus alles bij de eerste stop sta op te eten ;)

en dan aan een vriendelijke automobiliste (nee geen kerel !) moet vragen of ze me alsjeblieft wil helpen met zo'n strak leer pak aan... :+
 
Wie weet kom ik hier wel spammen als ik ook een Ducati monster heb

Prachtige sound hebben die machines :9~ :}
 
Moet deze vol ? :9

Deeltje hiervoor, dus graag ;)
enne niet twijfelen of je overstapt op een monster.

ik stapte -op uitnodiging van mijn dealer- een weekendje op een monster en was meteen verkocht. De stuur eigenschappen, het koppel, het plezier en natuurlijk het geluid... het was contact aan en druk op "PLAY" :Y

Dat was overigens twee maanden na de aankoop van een nieuwe R1 in 2005.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan