NijmegenTopic 32: rebooting all systems

Status
Niet open voor verdere reacties.
o.a. mijn motor verzopen... -O- ja de beruchte garage

Een verzopen motor hoeft normaal gesproken geen probleem te zijn. Maar in dit geval is het gewoon klote! Ik hoop dat de verzekering iets voor je kan betekenen!
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat er een beetje druilerig weer wordt voorspeld, maar nog mensen die naar de MFMM gaan dit weekend in Veenendaal?Het topic hier op MF is niet bepaald actief maar op facebook zijn er inmiddels 160 aanmeldingen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat er een beetje druilerig weer wordt voorspeld, maar nog mensen die naar de MFMM gaan dit weekend in Veenendaal?Het topic hier op MF is niet bepaald actief maar op facebook zijn er inmiddels 160 aanmeldingen :)

De meesten hier zijn er of al (te) vaak geweest, of vinden het een evenement met een te groot poser gehalte. Voor degenen die wel gaan: Veel plezier. Ik ga wel weer lekker naar de BSB over een paar weekjes :Y :] *O*
 
Hoe overigens een forum overbodig wordt: De MFMM staat voor MOTOR-FORUM Mega Meet. En leeft niet meer op het Motor-Forum maar wel op lelijke gezichtjesboek :') _O-
 
Ik weet dat er een beetje druilerig weer wordt voorspeld, maar nog mensen die naar de MFMM gaan dit weekend in Veenendaal?Het topic hier op MF is niet bepaald actief maar op facebook zijn er inmiddels 160 aanmeldingen :)

niks voor mij :N ga liever een middagje lekker sturen zondag :]

maar ieder zijn ding :Y
 
De meesten hier zijn er of al (te) vaak geweest, of vinden het een evenement met een te groot poser gehalte. Voor degenen die wel gaan: Veel plezier. Ik ga wel weer lekker naar de BSB over een paar weekjes :Y :] *O*

begint al traditie te worden, BSB als seizoensafsluiter, nog 1 keertje naar Assen voor blaadjes gaan vallen, sint en zwarte piet, donkere dagen voor de kerstboom, vuurwerk, elfstedentocht :? , verklede zotten op straat, is het al bijna April ? nog ff en dan weer WSBK *O* Ga bijna alweer verlangen naar het voorjaar ;)
 
12 september ook leuk,

waaldijk, rijndijk naar dodewaard, ff uurtje SAM hobbie coureurs kijken en via waaldijk weer terug :]
 
begint al traditie te worden, BSB als seizoensafsluiter, nog 1 keertje naar Assen voor blaadjes gaan vallen, sint en zwarte piet, donkere dagen voor de kerstboom, vuurwerk, elfstedentocht :? , verklede zotten op straat, is het al bijna April ? nog ff en dan weer WSBK *O* Ga bijna alweer verlangen naar het voorjaar ;)

Tot 2007 waren de WSBK altijd in september op Assen. En de laatste jaren WSBK Nurburgring in september. Maar sinds de Nurburgring geen geld meer heeft voor deze evenementen, zoeken we naar alternatieven :Y :]

BSB is inderdaad een erg mooie seizoensafsluiter op Assen.
Hoewel MotoGP Valencia ook nog een optie is :Y
 
Wow, ik lees net dat "we" tegen Ijsland verloren hebben :X _O-
 

Turkijke - Nederland 3 - 0
Hup Holland Hup, laat de leeuw maar in zijn hemd staan! :o _O-

Toch levert een Nederlands Elftal in de eindronde, altijd lege wegen en een lege Eau Rouge op :) Ideale dagen om op de brommer te stappen :Y :]
 
Turkijke - Nederland 3 - 0
Hup Holland Hup, laat de leeuw maar in zijn hemd staan! :o _O-

Toch levert een Nederlands Elftal in de eindronde, altijd lege wegen en een lege Eau Rouge op :) Ideale dagen om op de brommer te stappen :Y :]

Volgens mijn betere helft hebben ze nog een kansje ( moest het even vragen want van dat spelletje van die verschrikkelijk overbetaalde bling bling tattoo mannekes weet ik niks :? )

vanmiddag nog gereden, dankzij buienradar een droge route kunnen rijden :}
lekker rustig op de maasdijk dankzij het minder mooie weer dus lekker kunnen doorboenderen :]
 
Even gauw vol gooien dan :Y

hetisfeest.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan