Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

BTW hoorde via mijn zwager dat er gisteren een tak was neergelegd bij FF.
De bocht die uitkomt op het heuveltje vanaf airport. Zou een grote tak hebben gelegen (bewust).
Was nu wel weg .... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee ... die mongolen proberen het vast nog eens.
 
We komen massaal naar Utrecht :-)

Was Utrecht toch?

Ja idd. Zo eens wat beeldmateriaal op youtube gooien.

BTW hoorde via mijn zwager dat er gisteren een tak was neergelegd bij FF.
De bocht die uitkomt op het heuveltje vanaf airport. Zou een grote tak hebben gelegen (bewust).
Was nu wel weg .... maar een gewaarschuwd mens telt voor twee ... die mongolen proberen het vast nog eens.

Wtf.. dat soort mensen zou je gewoon legaal dood moeten kunnen schieten.
 
Details :') .

Team L on tour:

vlcsnap-2014-03-30-22h07m50s156.png
 
Jullie hadden beter ff naar de Eifel kunnen komen, hier zijn tenminste bochten :+

Wij zijn vandaag van Bonn naar Kronenburg en weer terug gereden :)
 
Laatst bewerkt:
Heb trouwens bij een andere toko hier in Bonn een afspraak gemaakt voor onderhoud aan m'n motor. Zal ook 500 a 600 euro kosten voor de volledige beurt, maar dat is dan wel al incl. een nieuwe DID ketting (duurste model) en tandwielen :)
Ik laat er voor ook een tandje minder opzetten :9
 
Laatst bewerkt:
Jullie hadden beter ff naar de Eifel kunnen komen, hier zijn tenminste bochten :+

Wij zijn vandaag van Bonn naar Kronenburg en weer terug gereden :)

Vereist toch iets meer planning, maar dat gaan we sowieso doen ja :P .

Enneh, een vraagje aan Koos Spee. We zien hier choppers. Is dit de juiste manier om deze wegverpestende eenheden in te halen?

vlcsnap-2014-03-30-22h24m49s124.png
 
Heb trouwens bij een andere toko hier in Bonn een afspraak gemaakt voor onderhoud aan m'n motor. Zal ook 500 a 600 euro kosten voor de volledige beurt, maar dat is dan wel al incl. een nieuwe DID ketting (duurste model) en tandwielen :)
Ik laat er voor ook een tandje minder opzetten :9

Beter doe je achter 3 tandjes meer, scheelt voor je vering en ketting.
 
Details :') .

Team L on tour:

[afbeelding]

Het kost een setje koppelingsplaten om jullie aso's bij te houden maar dan heb je ook wel waar voor je geld gehad *D

Denk wel dat ik vaker die kant op kom 8-) is veel leuker rijden dan hier in de omgeving.

En geen blauwe tegengekomen in 2 dagen tijd, hoe is mogelijk.. 3 gekke met dempers die er alleen voor de sier op zitten zo te horen, op een motor bij elkaar :')
 
Thx! min 5 personen, who's in?
Wel best prijzig als je minimaal 3 sessies wil rijden.

Maar je krijgt wel waar voor je geld met een 2T 8-)

Die 5 personen is niet aan de orde hoor. Van te voren bellen, dan kun je ook gewoon alleen rijden mocht je dat willen...

Het is wel prijzig ja B| Maar als je zelf met je eigen materiaal wil rijden ben je ook gauw 125 euri per dag kwijt dus op zich voor een keer te proberen is het te doen.
 
Als iemand nog een betaalbare actioncam zoekt, moet je ff op aliexpress.com zoeken op SJ4000 camera.
 
Terug
Bovenaan Onderaan