Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

:+
full
 
Klopt.. maar als ze willen hebben ze het kenteken. :z zal niet aan die sticker liggen..

Lekker kunnen rijden.. weinigs illigaals gedaan denk ik
 
Klopt.. maar als ze willen hebben ze het kenteken. :z zal niet aan die sticker liggen..

Lekker kunnen rijden.. weinigs illigaals gedaan denk ik


Je kunt beter een keertje een circuitdagje Assen gaan doen dat is 100 x leuker als op Flight-F tuffen :P Met al die lantaarnpalen en al die keien en al die ouwe lullen die over jullie klagen :+ _O-

En al met al goedkoper als ooit daar je rijbewijs kwijtraken......want eens ga je daar voor de bijl kan ik je verzekeren. ;)
 
Laatst bewerkt:
Mwah, denk dat m'n wegkilometers inclusief boetes nog steeds een stuk goedkoper zijn dan m'n circuitkilometers.
 
Laatst bewerkt:
Denk zelfs dan :') .

Maar als je niet oplet dan crasht mijn vuist op jouw neus over een week of 2, met je praatjes. Ik ben echt al keisuperlang niet gecrasht gek *D .
 
Weet niet hoe het er vandaag was maar toen ik er vorig weekend ff kwam kijken was het meer stilstaan dan rijden.. snap wel dat je dan geen politie ziet nee :') .
 
Zaterdag 2 onderuit gegaan hoorde ik ?
De ene jonge met de sv had gelukig niets.

De andere zou een r6 zijn geweest, iemand bekend van hier ?
 
ik was het niet. hoorde er zondag wel van inderdaad.

moet wel zeggen dat het voor mij ook even close was.. kwam in de bocht en schrok ergens van ( waarvan vraag ik me nog af ). schoot rechtdoor richting de rijstrook van invoegend verkeer waar op het T stuk veel grind ligt.. achterkant schoof wat weg maar heb hem net kunnen houden

Zoals maxima zou zeggen; het was een beetje dom
 
ik was het niet. hoorde er zondag wel van inderdaad.

moet wel zeggen dat het voor mij ook even close was.. kwam in de bocht en schrok ergens van ( waarvan vraag ik me nog af ).
Je bent daar altijd bang om een een auto raken dan krijg je waanbeelden :+
schoot rechtdoor richting de rijstrook van invoegend verkeer waar op het T stuk veel grind ligt.. achterkant schoof wat weg maar heb hem net kunnen houden

Zoals maxima zou zeggen; het was een beetje dom


Klopt helemaal dus voortaan op naar het circuit :] veel leuker daar joh lekker gassen :9
 
Je bent daar altijd bang om een een auto raken dan krijg je waanbeelden :+Klopt helemaal dus voortaan op naar het circuit :] veel leuker daar joh lekker gassen :9

Circuit is wel geinig voor een keertje, maar dat is gewoon de hele tijd volle bak racen. Niks mis mee maar de hele tijd wheelies trekken is niet goed voor je rondetijd :')
 
Daarom een SM voor op straat en racer voor op 't circuit. Meer moet dat niet zijn.

Nouja, en een crosser voor in de winter. En een enduro voor de vakanties. En een oldtimer voor de zomeravondjes. En een BMW om omver te schoppen.

Hmmm..
 
Circuit is wel geinig voor een keertje, maar dat is gewoon de hele tijd volle bak racen. Niks mis mee maar de hele tijd wheelies trekken is niet goed voor je rondetijd :')


Wheelies trekken op het circuit mag ook niet ;) Dat is gevaarlijk :+ Ben gister nog op Assen geweest :9 :] a.s maandag weer ... lekker volle bak racen geen wout die je iets kan maken 8-) En je kan bij elke bocht een KD planten :P
 
Alsof dat op straat niet kan... :') .


Dat kan ook ........ heb je al die kromme lantaarnpalen al eens gezien op FF !

Ik rij zelf ook FF......maar dan met 80 km/uur hup KD.

Er zijn er ook die rijden FF met 200km/uur ...dan vol in de ankers tot 80km/uur...... hup KD. :?

Op het circuit kan je een KD maken met 200km/uur *D
 
Laatst bewerkt:
Dat kan ook ........ heb je al die kromme lantaarnpalen al eens gezien op FF !

Ik rij zelf ook FF......maar dan met 80 km/uur hup KD.

Er zijn er ook die rijden FF met 200km/uur ...dan vol in de ankers tot 80km/uur...... hup KD. :?

Op het circuit kan je een KD maken met 200km/uur *D

Rechter bocht FF: 170/180km/h. Op de N2 kan het ook met 200+ en zo zijn er nog wel wat meer plekjes :+ .

Maar gelukkig heb ik die neiging niet meer zo met de KTM.
 
Rechter bocht FF: 170/180km/h. Op de N2 kan het ook met 200+ en zo zijn er nog wel wat meer plekjes :+ .

Maar gelukkig heb ik die neiging niet meer zo met de KTM.


Weet je tegenwoordig op FF.
Iedereen komt erheen best leuk ff chillen etc.
Gewoon met een normale snelheid de KD maken ook leuk zal je niemand over horen klagen.
Straks gaat de gemeente vanwege alle klachten overal die bochten aanpakken dan kan ik er ook niet meer rijden :P .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan