Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren

Chest mount.. werkt best aardig ja, alleen die kabels zitten soms een beetje te prominent in beeld :P .
 
Op de KTM zit je vrij recht dus gaat het prima.. en nu zit je op een bandit ook niet heel ver voorover maar ik zou wel even kijken of het werkt.

Je kan de hoek wel iets verstellen maar daar zit natuurlijk een grens aan, op een supersport gaat 't geen succes worden in elk geval.

Edit: even je motorstek bekeken, denk dat het wel moet kunnen ja :Y .
 
Laatst bewerkt:
Die 5 personen is niet aan de orde hoor. Van te voren bellen, dan kun je ook gewoon alleen rijden mocht je dat willen...

Het is wel prijzig ja B| Maar als je zelf met je eigen materiaal wil rijden ben je ook gauw 125 euri per dag kwijt dus op zich voor een keer te proberen is het te doen.

Oké goed om te weten, ben wel van plan om binnenkort een paar sessies te boeken.
 
Nice!

Was zeker een leuke toertocht *D
Die soes van jou klinkt wel lekker zeg, zeer apart geluid :Y

Bij die toko waar ik komende zaterdag m'n Speed heen ga brengen stond ook een omgebouwde 750, alleen dan op basis van een K4 ofzo. Maar ook wel een nice apparaat, veel Yoshi spul erop enzo :)

Is de jouwe trouwens nou een 750 of een 1100? :?
 
Laatst bewerkt:
Even voorstellen :w

Ik ben Teun en woon sinds kort in Mierlo.
Ben bezit van een GSXR 1000 K7 en hou wel van een beetje sportief rijgedrag ^^

Misschien dat ik een keer kan aansluiten als er getoerd wordt.
 
Ene Erik uit Veldhoven in dit topic? Komende zaterdag wedstrijd op Assen. Wie o Wie is Erik.
Volgens zijn vriendin is hij niet weg te slaan van MF.
 
Laatst bewerkt:
Morgen deze ophalen, lekker voor naar het terras :]

140091269_1_big.jpg
 
Ik had gister nog wat leuke natuurgebieden opgezocht met mijn nieuwe aanwinst :]

hgu3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Die soes van jou klinkt wel lekker zeg, zeer apart geluid :Y

Bij die toko waar ik komende zaterdag m'n Speed heen ga brengen stond ook een omgebouwde 750, alleen dan op basis van een K4 ofzo. Maar ook wel een nice apparaat, veel Yoshi spul erop enzo :)

Is de jouwe trouwens nou een 750 of een 1100? :?

Van alles wat maar het frame is een 750, blok is een 1100.

De luchtinlaat maakt ook wel veel lawaai bij deze motor :P
 
Dit is een 450cc 4t uit 2010, eigenlijk niet echt mijn ding zo'n 4 takt maar deze rijd wel lekker.

Wat wou je vragen over die Suzuki? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan