Triumph Speed Triple topic deel 43

Status
Niet open voor verdere reacties.
geen last meer van



Ik heb ook kromme remschijven op mijn speed 2011. Is hier nog een recall voor geweest eigenlijk? Aangezien er veel mensen last van hebben wat ik zo heb gelezen op MF.
full
 
Bedankt voor jullie reacties!!

Ik had ook wat problemen gehoord over de nokkenas ketting bij de triumph speed triple 2005. weten jullie hier nog iets meer van?

De CB1000R is een super gave fiets en zekers een mooie opvolger voor mijn Hornet. Helaas twijfel ik enorm of het wel een motor voor mij is. Het oog wilt namelijk ook wat en aangezien ik 1.92m ben heb ik het gevoel dat ik op een mini bike zit :( op foto's te zien. Hij rijd wel echt super heerlijk en zit ook erg goed.

Mijn Hornet heb ik afgelopen week verkocht aan een goede vriend. Dus er gaat binnenkort wel een nieuwe komen. alleen de grote vraag is wat voor een??

Triumph speed triple uit 2005 staat nog wel op nummer 1 alleen erg jammer dat ze geen ABS hebben.
 
Bedankt voor jullie reacties!!

Ik had ook wat problemen gehoord over de nokkenas ketting bij de triumph speed triple 2005. weten jullie hier nog iets meer van?

De CB1000R is een super gave fiets en zekers een mooie opvolger voor mijn Hornet. Helaas twijfel ik enorm of het wel een motor voor mij is. Het oog wilt namelijk ook wat

:+ :+ :+ :+
 
Bedankt voor jullie reacties!!

Ik had ook wat problemen gehoord over de nokkenas ketting bij de triumph speed triple 2005. weten jullie hier nog iets meer van?

De CB1000R is een super gave fiets en zekers een mooie opvolger voor mijn Hornet. Helaas twijfel ik enorm of het wel een motor voor mij is. Het oog wilt namelijk ook wat en aangezien ik 1.92m ben heb ik het gevoel dat ik op een mini bike zit :( op foto's te zien. Hij rijd wel echt super heerlijk en zit ook erg goed.

Mijn Hornet heb ik afgelopen week verkocht aan een goede vriend. Dus er gaat binnenkort wel een nieuwe komen. alleen de grote vraag is wat voor een??

Triumph speed triple uit 2005 staat nog wel op nummer 1 alleen erg jammer dat ze geen ABS hebben.


Lekker boeiend wat het oog wil ..... imho.

Je moet de motorfiets kopen die je het lekkerste/fijnste vind rijden.

Ik ben 1.96 en rij op een speed triple van 1999, ik zie er als een aap uit op het ding.
Lekker belangenrijk, want hij rijd geweldig en geeft mij een goed gevoel.
Ik krijg alleen veel reacties op d kleur van het apparaat (roulette green) zo van: "nou je valt in ieder geval goed op met die kleur" of: "goh wat is die groen joh"

Een Speed Triple met ABS kan ook, maar dan vanaf bouwjaar 2010.
Maar verkijk je niet op het ABS, want het is alleen een laatste redmiddel als al het andere gefaald heeft.

Als je in de bocht hard gaat remmen, ga je met ABS ook plat op je bek.
Ben je een mooi weer rijder of rij je in alle condities?
 
Sonador over Fris Fruitg Helder Groen...:

Ik krijg alleen veel reacties op d kleur van het apparaat (roulette green) zo van: "nou je valt in ieder geval goed op met die kleur" of: "goh wat is die groen joh"

...laatst ook iemand tegen mij, zo van...'nou..., mooi groen is niet lelijk...', en van die onzin als 'zo..., een geel hesje hoef je niet aan op zo'n ding'...











...ik zeg je ; 't is allemaal gewoon jaloersheid... :+







...vorige week sta ik in mijn dorpje bij de plaatselijke Shell pomp, stopt er bij de pomp naast mij een oude man in een joekel van een Volvo...

...ik zie hem, hij ziet mij...

...en hij glimlacht, stapt uit, loopt naar mij toe, en ik krijg een compliment m.b.t de motor, en dat hij in zijn jonge jaren een A.J.S. reed, en dat Engelse motoren gewoon hele fijne dingen waren...




...kijk..., zo'n man heeft het tenminste begrepen... :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan