Het VTR SP 1 & 2 topic: Jubileum editie deel 25!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga toch voor de PCV denk ik

Alles voor de motorrijders Ma_raboda Home page

deze in de aanbieding?


Goede prijs lijkt me toch. Op ebay stond precies dezelfde voor precies hetzelfde geld, maar dan wel in dollars met shipping erbij. qua import stond er niets over vermeld, dus da's dan altijd weer een gok. Mocht je toch een gokje willen wagen, heb je er geen haast mee en wil je een paar euro's in je zak houden, dan is dit de link

http://www.ebay.com/itm/Dynojet-Pow...Parts_Accessories&hash=item3a95d9ebbe&vxp=mtr
 
Ebay uiteraard ;) :P

Kan in alle kleuren die je maar wilt, ff doorgeven aan de verkoper hoe of wat...

vtr sp wheel stickers | eBay
Kun je het best inderdaad bij Ebay doen, ik heb ze een maand geleden op Marktplaats gekocht en nog steeds niks binnen en ook geen antwoord meer op mijn vragen waar het blijft dus die velgstickers NIET via Motorsportsticker.nl doen, wat een bokkel*l.
 
Laatst bewerkt:
Serieus joh, heb echt een schijthekel aan dat soort gasten :r
Dat is het nadeel bij MP, daar heb je veel met kakkerlakken te maken :(
Op ebay kan je de recensies lezen en kan je zien of je met een betrouwbare verkoper te maken hebt. Als er dan iets niet goed is, dan regelen ze vaak nog iets voor je. Zo hopen ze toch nog een goede recensie van je binnen te halen, negatieve recensies zijn slecht voor de ebay-business...

Of je treft het net als ik, bestel 1 setje en krijg er 2, die heeft dus een heule goede recensie gekregen :P
 
Serieus joh, heb echt een schijthekel aan dat soort gasten :r
Dat is het nadeel bij MP, daar heb je veel met kakkerlakken te maken :(
Op ebay kan je de recensies lezen en kan je zien of je met een betrouwbare verkoper te maken hebt. Als er dan iets niet goed is, dan regelen ze vaak nog iets voor je. Zo hopen ze toch nog een goede recensie van je binnen te halen, negatieve recensies zijn slecht voor de ebay-business...

Of je treft het net als ik, bestel 1 setje en krijg er 2, die heeft dus een heule goede recensie gekregen :P
Ik heb al contact opgenomen met Marktplaats (klacht) en hier op het forum een waarschuwing. :N
 
Serieus joh, heb echt een schijthekel aan dat soort gasten :r
Dat is het nadeel bij MP, daar heb je veel met kakkerlakken te maken :(
Op ebay kan je de recensies lezen en kan je zien of je met een betrouwbare verkoper te maken hebt. Als er dan iets niet goed is, dan regelen ze vaak nog iets voor je. Zo hopen ze toch nog een goede recensie van je binnen te halen, negatieve recensies zijn slecht voor de ebay-business...

Of je treft het net als ik, bestel 1 setje en krijg er 2, die heeft dus een heule goede recensie gekregen :P

Dus jij hebt nog een setje in de aanbieding begrijp ik :+
 
10629254_772448206152444_7451076080379084596_o.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan