Voor de Netflix kijkers

Robertehv

FM DONATEUR
3 sep 2009
3.818
633
Zuidoost Brabant
Weet niet of het eens is gepost, maar voor de liefhebbers van het onverhard, op Netflix een leuke documentaire over motocross en freestyle, en offroad. Heet Moto5.

Enjoy!
 
Laatst bewerkt:
Dag Oma,

Op het moment best leuk op Netflix:"The motorbike show" met Henry Cole, kijkt makkelijk weg.

Thanks!

Zou Moto5 er nog op staan?

En weet iemand waar de docu 'why we ride' te zien is? Hoorde er van het weekend over, moest een mooie zijn..
 
Thanks!

Zou Moto5 er nog op staan?

En weet iemand waar de docu 'why we ride' te zien is? Hoorde er van het weekend over, moest een mooie zijn..
Why we ride heeft er dacht ik nooit opgestaan. Je kan m nog wel via sommige winkels kopen op dvd/bluray of online op yt vinden. Tenminste, wat fragmenten. Of via de illegale kanalen natuurlijk.
Ik heb m hier ook, is best een leuke docu. Wel heel erg Amerikaans, met veel bombastische muziek, slo-mo shots en gericht op de situatie in de VS. En heul veul "de familie is de hoeksteen" maar desondanks vermakelijk en best interessant om te kijken.

Ik vind m leuker dan Any given Sunday the next chapter.
 
Heb net het eerste deel gekeken. Best leuk. Geen bombastische Amerikaanse tafelrelen.
 
Heerlijke tv, je ziet hele mooie motorfietsen, het kabbelt lekker door en je hoeft er niet bij na te denken. Ik ben ook een fan van de motorcycle rides van Henry Cole, de meeste DVD's heb ik wel.
:]
 
Ook de docu 'Road' die verschillende families rond de Isle of Man en andere straatraces volgt gedurende jaren. Inclusief sterfte etc.

Mooie docu en stond laatst nog op Netflix
 
Hebben jullie een tijdje terug ook die docu film over choppers gezien "21 days under he sky" ofzo?
Weet niet of ie nog op Netflix staat, maar voor de chopper liefhebbers wel een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan