Ijzeren kist op sissybar?

Vermundr

Rookie
30 apr 2014
3
0
Heerlen
Ik heb vandaag een Suzuki intruder 800 gekocht.
En ik merkte dat er een ijzeren kist op de sissybar bevestigd was, volgens de eigenaar zat deze er altijd al op maar hij weet ook niet waar deze voor is.
Iemand een idee?
Foto zit bijgevoegd.
full
 
Als je ook al een reflector in de lens van het achterlicht hebt dan is het om een bekeuring voor te krijgen.

Gezien de staat van de motorfiets deed de vorige eigenaar er het kettingslot in. Het lijkt op een arm console en kan daarom wel eens een autokluis zijn. Kan je het niet meer open doen? Leuk dat je op het forum bent.
 
Als je ook al een reflector in de lens van het achterlicht hebt dan is het om een bekeuring voor te krijgen.

Gezien de staat van de motorfiets deed de vorige eigenaar er het kettingslot in. Het lijkt op een arm console en kan daarom wel eens een autokluis zijn. Kan je het niet meer open doen? Leuk dat je op het forum bent.

Waarom zou ik er een bekeuring voor krijgen?
Ik kijk maandag even of ik dit ding eraf krijg/geopend krijg.
En danku :Y
 
volgens mij zaten deze kisten erop wegens milieu eisen of zoioets dergelijks..
zit ook aangesloten op je luchtfilter of op je carberateur dacht ik..

kun je beter aan hulzie vragen....die weet exact hoe dat zat...

ik zou even wachten met eraf slopen...want volgens mij moest je de carberateurs opnieuw afstellen....
 
volgens mij zaten deze kisten erop wegens milieu eisen of zoioets dergelijks..
zit ook aangesloten op je luchtfilter of op je carberateur dacht ik..

kun je beter aan hulzie vragen....die weet exact hoe dat zat...

ik zou even wachten met eraf slopen...want volgens mij moest je de carberateurs opnieuw afstellen....


Er steekt wel een slang onder uit als ik het goed zie op de foto, gaat door het spatbord heen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan