1984 kawasaki gpz900r buggy

rikar-7

Rookie
8 dec 2013
23
0
luyksgestel
Hallo,

ik ben al ongeveer 3 jaar bezig aan een buggy(ik zal morgen een foto posten als dit wilt lukken) heb er onlangs een blok(hele motor) van een 1984 gpz900r voor gekocht nu zit ik met de vraag of ik deze kan tunen door er een getunede cdi of (onwaarschijnlijk dat deze er al op zit) ecu aan te hangen.
Daarbij vroeg ik me ook af of ik er een versnellingsindicator aan kan hangen?

mvg ricardo
 
Ecu zit er niet op, bij deze motoren moet je denken aan andere carburateurs, nokkenassen, ontsteking, etc.
Maar zou je het niet eerst zo proberen? ik weet niet hoe zwaar die buggy is maar die blokken zijn best wel sterk.
 
Versnellingsindicator kan, maar is zeer lastig in te bouwen bij modellen met een kmkabel, met een elektronische is dit stukken makkelijker.
Ik denk dat zon gpz900 blok voorlopig sterk genoeg is.
 
hij heeft geloof ik een elektronische toerenteller maar een kmteller met kabel
ik was ook op de hoogte dat mijn blok (is een geimporteerde) in de buurt van 115 pk komt en wou alleen weten of dit mogelijk was om dan in de toekomst zoiets te doen
 
Hallo,

ik ben al ongeveer 3 jaar bezig aan een buggy(ik zal morgen een foto posten als dit wilt lukken) heb er onlangs een blok(hele motor) van een 1984 gpz900r voor gekocht nu zit ik met de vraag of ik deze kan tunen door er een getunede cdi of (onwaarschijnlijk dat deze er al op zit) ecu aan te hangen.
Daarbij vroeg ik me ook af of ik er een versnellingsindicator aan kan hangen?

mvg ricardo
Tunen heeft geen nut. Kun je voor dat geld beter drie andere sterkere blokken kopen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan