benzineslang snelsluiter

TurboTeunis

MF veteraan
Donateur
26 mei 2001
4.000
17
Lunteren
Even een vraagje:

Ik ben gisteren gecrashed met mijn Cagiva Navigator, en nu is de snelsluiter van de benzinetank gebroken. (zie foto)
Weet iemand waar je deze dingen kan kopen?
Ik heb al gegoogeld maar kan zo niks vinden.
Het merk is CPC.

full


Bvd. :)
 
Is het weglaten van die koppelingen niet een betere keus? Dus gewoon een slang monteren. Ik heb verder geen idee hoe vaak per dag de tank eraf moet hè, Als je de tank er twee drie keer per dag afhaalt zou ik wel koppelingen gebruiken.
Goede stevige slang tule aan de tank en je bespaart drie lek kansen in de leiding
 
Laatst bewerkt:
Is het weglaten van die koppelingen niet een betere keus? Dus gewoon een slang monteren. Ik heb verder geen idee hoe vaak per dag de tank eraf moet hè, Als je de tank er twee drie keer per dag afhaalt zou ik wel koppelingen gebruiken.
Goede stevige slang tule aan de tank en je bespaart drie lek kansen in de leiding

Was ook een optie, maar het vrouwellijke deel van de snelkoppeling zit met schroefdraad in de tank gemonteerd.
Ik heb geen idee hoe die verder vast zit.
Als daar in de tank een moer opzit en ik draai de koppeling eruit, ben je mooi de l*l.
Misschien wat ver gezocht, maar het blijven Italianen natuurlijk.....
Even een nieuw manlijk deel op de benzine slang en er weer inpluggen is dan wel zo veilig.
Deze koppelingen hebben bij mij nog nooit eerder problemen opgeleverd, dus voortaan gewoon niet meer vallen en het moet goed gaan. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan