R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Hey lui, ik wil even zeggen dat ik gestopt ben met rijden. Ik heb gisteren de R1 verkocht en er komt niets voor in de plaats.
Laten we er vanuit gaan dat ik te veel problemen met justitie ga krijgen als ik door blijfrijden.
Het is een soort zelfbescherming.
Het rijden wordt je in NL onmogelijk gemaakt.
Ik blijf het forum en topic wel volgen maar zelf rijden houdt op voor mij!
Hoe jammer ik het ook vind. Heb zelfs vrienden gemaakt door het forum en die blijven natuurlijk vrienden.
Hou het allemaal heel en rij voorzichtig mannen!!!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja, klote man!! Echt jammer!

Alles wat leuk is en waar men plezier aan beleeft wordt hier in Ned. hardhandig de kop ingedrukt. Mensen kunnen gewoon niet meer genieten van hun hobby....
Kan het me heel goed voorstellen hoe je je voelt.... Hoe jammer ik het ook vind dat je gedwongen gestopt bent, kan ik wel achter je besluit staan! ;)

En precies zoals Largeproject het ook schrijft......achter elke struik, paal, viaducten, enz denk je iets verdachts te zien staan
Zo voel ik het ook een beetje na mijn 2 dikke prenten in Juli.

Ons laatste ritje samen Patrick in Juli, men was dat mooi!!

23hukuq.jpg


2u61a1h.jpg
 
hallo mensen . ik ben sinds vorige week eigenaar van een blauwe r1 2009 .
ik heb 8 jaar op mn 2004 r1 gereden en vond het tijd voor zon mooie crossplane .
ik heb wat vragen , aangezien ik dit topic las en zag dat de meesten goed weten wat er te koop is )
mn r1 heeft akropovic erop zitten met de cat nog gemonteerd . ik denk dat het luchtfilter gewoon orgineel is . nu wil ik natuurlijk zo veel mogelijk koppel middengebied en topvermogen (wie niet) nu vraag ik mij dus af hoeveel bepaalde dingen uitmaken . zoals , de cat eraf en catvervanger erop maakt dat veel uit ? en is een powercomander plus sessie op de bank in goes de kortste weg naar optimaal of gaat dat tegenwoordig via de pc regelrecht in de motorsoftware ? ook vind ik de remmen niet indrukwekkend , mn oude r1 had veel meer vergif erin , en ik heb al rvs remleidingen en nieuwe vloeistof maar bijten ho maar , zijn er mischien remblokken die dat beter doen en ook lang (naarmate ze slijten)dezelfde karakterestiek vasthouden ? bij voorbaat dank
 
Hey lui, ik wil even zeggen dat ik gestopt ben met rijden. Ik heb gisteren de R1 verkocht en er komt niets voor in de plaats.

Jammer Patto, ik had al zo'n vermoeden.
Alhoewel we elkaar nooit hebben ontmoet weet ik wel dat je supertrots was op je bike !
Ik gebruik de Nederlandse wegen (op de motor) alleen om NL uit te komen met gepaste snelheid.
Wel hard maar niet te hard ;)

Sterkte met afkickverschijnselen want die ga je krijgen.......


Groetjes Ronald.
 
Hey lui, ik wil even zeggen dat ik gestopt ben met rijden. Ik heb gisteren de R1 verkocht en er komt niets voor in de plaats.

Zonde dat je je hebt laten verleiden tot stoppen........net wat ze willen !
Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk, maar ieder zijn keus uiteraard.
 
Ja, klote man!! Echt jammer!

Alles wat leuk is en waar men plezier aan beleeft wordt hier in Ned. hardhandig de kop ingedrukt. Mensen kunnen gewoon niet meer genieten van hun hobby....
Kan het me heel goed voorstellen hoe je je voelt.... Hoe jammer ik het ook vind dat je gedwongen gestopt bent, kan ik wel achter je besluit staan! ;)

En precies zoals Largeproject het ook schrijft......achter elke struik, paal, viaducten, enz denk je iets verdachts te zien staan
Zo voel ik het ook een beetje na mijn 2 dikke prenten in Juli.

Ons laatste ritje samen Patrick in Juli, men was dat mooi!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Was zeker een toffe rit Richard. Zal het zeker gaan missen. Onze ritjes samen met Eric.
 
Jammer Patto, ik had al zo'n vermoeden.
Alhoewel we elkaar nooit hebben ontmoet weet ik wel dat je supertrots was op je bike !
Ik gebruik de Nederlandse wegen (op de motor) alleen om NL uit te komen met gepaste snelheid.
Wel hard maar niet te hard ;)

Sterkte met afkickverschijnselen want die ga je krijgen.......


Groetjes Ronald.

Thanks for the support! 😃✊
 
Is het geen optie om op het circuit te gaan rijden? Daar een leuke fiets voor kopen? Dan kun je wel lekker los gaan :).
 
Is het geen optie om op het circuit te gaan rijden? Daar een leuke fiets voor kopen? Dan kun je wel lekker los gaan :).

Nee, is geen optie. Voor die 2 á 3 keer per jaar vind ik dat niet waard.
Wil gewoon rijden maar dat is voor mij nu niet mogelijk.
 
Jammer dat je hem hebt verkocht patto! Maar je kan toch meer circuitdagen in plannen, je kan zelfs in het buitenland een paar circuitdagen pakken.
 
Jammer Patto, ik had al zo'n vermoeden.
Alhoewel we elkaar nooit hebben ontmoet weet ik wel dat je supertrots was op je bike !
Ik gebruik de Nederlandse wegen (op de motor) alleen om NL uit te komen met gepaste snelheid.
Wel hard maar niet te hard ;)

Sterkte met afkickverschijnselen want die ga je krijgen.......


Groetjes Ronald.
Zo jou heb ik lang niet meer gezien hier :W
Alles goed met jou Ronald?
Met de R1 ook alles goed? Mss nog wat Mods uitgevoerd ;) ?
 
Heeft er iemand nog interesse in een carbon achterspatbord/kettingspatbord?secondary fuel module?
Spatbord 50€ en SFM ook 50€
 
Aankomend weekend toch nog maar ff een rondje maken.....
Wordt mooi weer en de mijne staat al vanaf half augustus in de winterstalling..... :-)
 
Als ik zo even snel een screenshot maak van het display lijkt er wel een QS op te zitten.

Naast het QS symbool lijkt iets van een schokbreker symbool te zien te zijn, active suspension?

Allemaal interessant genoeg om 3 nov live te kijken :)

full
 
Al heeft ie 400pk, dat gaat zo'n uiterlijk nog steeds niet compenseren.

Had stiekem gehoopt dat ze met een knaller zouden komen, ondanks dat ik onlangs een SD hebt gekocht, liep ik in mijn achterhoofd toch met de gedachte om......., maar als ik dit zie dan. -O-
Dat ze daar meer als 5 jaar over hebben moeten doen. :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan