R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 4

Hmmm, hopelijk gaat ie hier niet teveel op lijken.....
Lelijke koplampen en kansloze kliko onderaan de motor hangen.
Vind het een slechte kopie van een S1000RR.
Ik neem mijn woorden toch wel terug.
Eerlijk gezegd vind ik hem in werkelijkheid toch wel geslaagd.
Alleen die elektronische hulpmiddelen.............jakkes!
 
Idd Nico, even wachten op de specs!

Ik vind hem wat weg hebben van de M1 en met racekuipen erop is het echt een dikke bike denk ik...
Hij zal ook vast wel lekkerder sturen Nico ;)
 
Ik vind de nieuwe R1 kicken! veel M1 DNA, ben alleen nog benieuwd naar de specs :Y
:^

Geweldige presentatie van Valentino :} ,hij is nog steeds de Yamahaking *D

Wat zullen ze kosten :? 19900 voor de gewone en die R1M denk iets van 29000,valt mee :')
 
Geloof dat de voorkant is gedesigned door Spongebob:

Gary-gary-spongebob-738468_250_216.jpg
 
16500 dollar.....dat is 13240 euro. We worden hier echt zwaar genaaid.
 
Ik vind het kuipwerk :/

Begrijp dat ze de M1 willen benaderen maar als ik de nieuwe R1 recht van voren zie word ik daar nu niet echt warm van.

Zo zonde om die typische kenmerkende schuine koplampen te vervangen door een groot stuk plastic. Met daaronder weg gemoffeld de plek van de nieuwe koplampen. Kuipwerk van de R3 zou niet misstaan....
 
Ik vind het kuipwerk :/

Begrijp dat ze de M1 willen benaderen maar als ik de nieuwe R1 recht van voren zie word ik daar nu niet echt warm van.

Zo zonde om die typische kenmerkende schuine koplampen te vervangen door een groot stuk plastic. Met daaronder weg gemoffeld de plek van de nieuwe koplampen. Kuipwerk van de R3 zou niet misstaan....

Aldus de uberconservatieveling.
Elke presentatie van een nieuw model staan ze weer in de rij...volgend jaar rijden ze erop.
 
Meer plaatjes:

2015-Yamaha-YZF-R1-01.jpg


2015-Yamaha-YZF-R1-02.jpg


2015-Yamaha-YZF-R1-03.jpg


2015-Yamaha-YZF-R1-04.jpg


2015-Yamaha-YZF-R1-05.jpg


2015-Yamaha-YZF-R1-06.jpg


2015-Yamaha-YZF-R1-07.jpg




Ik moet er zelf nog even een paar keer goed naar kijken. Op het eerste oog niet verkeerd, maar wel wennen.
 
:^

Geweldige presentatie van Valentino :} ,hij is nog steeds de Yamahaking *D

Wat zullen ze kosten :? 19900 voor de gewone en die R1M denk iets van 29000,valt mee :')


Volgens MCN 16/17000 pound en 25000 pound voor de M.
In race trim zal ie een heel stuk beter ogen, maar die lampen lijken het laaste moment eronder geplakt te zijn, misschien waren ze wat vergeten in Japan. :X
 
img.jpg


img.jpg

Die kroonplaat!

img.jpg


img.jpg


:} :} :} :] :] :]

Maar ik wil eigenlijk een dikke naked van Yamaha!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan