MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wijnand rijd nog steeds rondjes daar... :P

Nah dat links rijden gaat best makkelijk eigenlijk, net als hier is daar alles er op ingericht, dus rechts rijden voelt dan ook verkeerd aan :Y
Driehoekjes bij het oprijden van rotondes bijvoorbeeld. Kan niet misgaan dan.
Meer als je vanuit een schrik reactie in het verkeer ergens op reageert dat je dan ineens rechts staat :') _O- Jup, dat is wel n keer of 2 voor gekomen :P

Alleen het om je heen kijken, waar je gewend bent om rechts te kijken, moet je nu links kijken en andersom. Maar weinig echte drukte gehad dus had steeds alle tijd :]

Wales vond ik wel echt het mooiste gebied om rond te rijden, heuvelachtig en open vaak.
 
Ook weer bijgelezen, dus maar weer eens een SW:

CF en GN hebben een leuke ervaring erbij en kunnen het nu ook links 8-) ; LB heeft nog een stijve :X ; AG is mij aan het teasen *D ; DF heeft het warm in Dld 8-) ; Sunny is aan het opruimen *O* ; DD was op kamp :) ; SD zijn laptop is stuk, dus dan maar druk met werk/huisje :P en we wachten in spanning op de verhalen van Lankho *D

Ons weekje was inderdaad vol met leuke activiteiten, o.a. meerdere hoogtevrees-trainingen :+ Het weer viel alleen erg tegen -O- Ik ben vanochtend eerst maar eens onder de zonnebank gaan liggen :')
 
Allemaal nog bedankt voor de felicitaties *O*


Thuiskomers allemaal welkom terug.

Wij hebben een lekker weekendje Zeeland gedaan. Helaas zaten we qua weer in de verkeerde provincie :/
Ah well, lekker uitgerust en een mooi excuus om het nog een keer over te doen *D
 
Voor de gene die zijn motor/auto papieren zat is:

Papieren kentekenbewijs omwisselen | RDW

Nu voor de "normale"prijs ipv 40 pleuro.

full


Ik kwam er van de week alleen wel achter wat een gedoe dat nieuwe pasje is met dat nieuwe overschrijvingsbewijs. Het overschrijvingsbewijs bestaat nu uit een brief van de RDW, aangevuld met een code die je op een kassabonnetje krijgt bij het postkantoor.

Daar kreeg ik nog een tip: kassabonnetjes vervagen na een tijd, dus schrijf de code die op het kassabonnetje staat erbij op de brief van het RDW waar de andere helft van de code staat.
Anders heb je over een paar jaar als je de auto wil verkopen maar een halve code.
 
Laatst bewerkt:
Nu komt alles vanaf de RDW, dus geen bonnetjes van het postkantoor. Ik zie alles van de week wel binnenkomen en dan weet ik meer. Pasje in de portemonnee en geen gezeur meer met papieren mee nemen. Foto groene kaart in de telefoon en origineel ergens in de motor proppen.
 
Heerlijk zo´n klein pasje :Y Zeker als je zo'n Rev'it race overall hebt zoals ik.


Je weet wel, zo'n ding met maar 1 klein zakje dat m'n telefoon nauwelijks kan houden.

:')
 
Iets nieuws ontdekt: ik slaap het lekkerst als de duitserts spelen :Z


's kijken of dat ook werkt met de duitse GP :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan