MF Gooi & Vechtstreek deel 149. Cinco cazadores ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schilderwerk klaar voor zover mogelijk.... misschien in de vroege avond nog een tweede rondje en dan met de lakroller. Hang en sluitwerk bij twee ramen vervangen. Dat ging niet helemaal goed.... jammer dan.... maar die ruit ga ik in ieder geval de komende dag vooral niet meer lappen. :X

Prepress.... fijn dat je zo nu en dan gewoon vertrouwen kan hebben dat het goed komt. Dat geeft een prima gevoel!
 
:r mijn bijdrage aan deze discussie :$

Ik snap je afkeer als er dergelijke dingen worden gezegd, maar er zijn ook statistieken die aantonen dat een groot deel van onze criminaliteit toch echt te herleiden is naar niet-autochtonen. Hoe vervelend dat ook is.

En nee, ik wilde geen discussie opstarten, mijn eerdere postings waren echt een sarcastische reactie op Seabert.
 
Ik snap je afkeer als er dergelijke dingen worden gezegd, maar er zijn ook statistieken die aantonen dat een groot deel van onze criminaliteit toch echt te herleiden is naar niet-autochtonen. Hoe vervelend dat ook is.

En nee, ik wilde geen discussie opstarten, mijn eerdere postings waren echt een sarcastische reactie op Seabert.

Whaha.. ja.. ik zal me maar niet in de discussie mengen voor wat betreft de allie-knuffelaars onder ons, want die krijgen het dan zwaar te verduren..

Helaas moeten de goede altijd onder de kwade lijden, maar jah, da's met alles nu eenmaal zo.. wil alleen dit ff kwijt: m'n vriendin werkt sinds enige tijd mee bij mij in de zaak en die heeft haar mening voor wat betreft bepaalde bevolkingsgroepen enorm moeten bijstellen.. na wat ervaring in de regio Vlaardingen / Rotterdam / Schiedam op te hebben gedaan |( :+ ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets :X

Lang leve de open grenzen *O*

-O-
 
Whaha.. ja.. ik zal me maar niet in de discussie mengen voor wat betreft de allie-knuffelaars onder ons, want die krijgen het dan zwaar te verduren..

Helaas moeten de goede altijd onder de kwade lijden, maar jah, da's met alles nu eenmaal zo.. wil alleen dit ff kwijt: m'n vriendin werkt sinds enige tijd mee bij mij in de zaak en die heeft haar mening voor wat betreft bepaalde bevolkingsgroepen enorm moeten bijstellen.. na wat ervaring in de regio Vlaardingen / Rotterdam / Schiedam op te hebben gedaan |( :+ ik zeg maar zo.. ik zeg maar niets :X

Lang leve de open grenzen *O*

-O-

Tjah open grenzen, jammer dat de stroom naar binnen geld kost en raar volk is en de stroming terug goederen betreft. B|
 
Van dat bericht over dat vliegtuig wordt je ook niet vrolijk. 154 Nederlanders aan boord :/
 
:/ treurig ja.







Rijd dan ff naarWageningen: bij de Schuijtenstraat hebben ze verrukkelijk (room)yoghurt Limoncello ijs!!!

Het is een stukje rijden, maar echt de moeite waard.
:9 had andere plannen :)










@ NTV: Shoarma :? aardappeltjes met boontjes en varkenshaas ook goed? ;)



@ PP: Sponsor jij de staat maar :) :+







Peukie en nest opzoeken :Z
 
Laatst bewerkt:
Sterkte deze nacht!

En al weer ochtend.... wat een afgrijselijk nieuws.
Vorig jaar hadden wij die vlucht naar KL.
Het zal denk ik erg lastig worden om de waarheid naar boven te krijgen.
Daar heb ik maar weinig vertrouwen in.
Wat een verdriet voor al die mensen, hun familie en vrienden. -O-
 
Bah, ik zie op FB al foto's voorbijkomen van een gezin die met die vlucht mee was :/




Koffie :z
Wat een schijtnacht :Z
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan