Honda CB1000R meetingpoint deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

wil graag kleine knipperlichten voor, en een duo lichtunit(rem + knipperlichten) achter plaatsen heeft iemand hier ervaring mee?

en/of heeft iemand een elektrische knipperlicht schema liggen van de cb1000r bj2008???

hoor graag van jullie.
 
hallo

wil graag kleine knipperlichten voor, en een duo lichtunit(rem + knipperlichten) achter plaatsen heeft iemand hier ervaring mee?

en/of heeft iemand een elektrische knipperlicht schema liggen van de cb1000r bj2008???

hoor graag van jullie.

Je kunt toch aftappen van de originele knipperlichtstekkers? Waar heb je dan een schema voor nodig?
Geintegreerd is niet legaal trouwens. Moet minimaal 10cm tussen beide knipperlichten zitten volgens mij.
Maar dat is even uit mijn hoofd.
 
heren

ik heb de vraag neergelegd bij het RDW over de knipperlicht unit(en zal dit met jullie delen als ik de uitslag heb!!)
sorry Rummer heb al knipperlichten thuis liggen....... :') :')

weet iemand van jullie of er al eens demontage en montage cq instructie's gemaakt zijn met foto's van de koplamp in/uitbouw en/of achter knipperlichten......

vraag veel maar hier zit dan ook de kennis :X :t !!

gr
 
heren

ik heb de vraag neergelegd bij het RDW over de knipperlicht unit(en zal dit met jullie delen als ik de uitslag heb!!)
sorry Rummer heb al knipperlichten thuis liggen....... :') :')

weet iemand van jullie of er al eens demontage en montage cq instructie's gemaakt zijn met foto's van de koplamp in/uitbouw en/of achter knipperlichten......

vraag veel maar hier zit dan ook de kennis :X :t !!

gr

Staat in de handleiding die je bij de motor hebt gekregen. Die is ook online te bekijken/downloaden. Google maar op handleiding CB1000R dan vind je hem wel. Daar staat ook in hoe je het achterlicht los kan krijgen. Als je daar niet uit komt met die handleiding dan zou ik eraf blijven als ik jou was. _O-
 
Heren

het antwoord van de RDW over de combi achterlicht unit remlicht/knipperlichten:


Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt de RDW informatie over een verlichtingsunit voor een motorfiets.

De verlichtingsunit mag gemonteerd worden mits deze verlichtingsunit dezelfde functionaliteit heeft als die van de originele.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
 
Wordt je dus eigenlijk geen steek wijzer van. De nieuwe zal licht geven en remlicht hebben net als de oude, dus in zoverre dezelfde functionaliteit. Maar de oude heeft geen geïntegreerde richtingaanwijzers. Dus dan weer niet. :?

Had toch handiger geweest als ze op de werkelijke vraag over de afstand tussen richtingaanwijzers in waren gegaan |(
 
Heren

het antwoord van de RDW over de combi achterlicht unit remlicht/knipperlichten:


Hartelijk dank voor uw e-mail. U vraagt de RDW informatie over een verlichtingsunit voor een motorfiets.

De verlichtingsunit mag gemonteerd worden mits deze verlichtingsunit dezelfde functionaliteit heeft als die van de originele.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Google weet alles...

Artikel 5.4.54
Eisen
1. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers aan de voorzijde bedraagt tenminste 240 mm.
2. De afstand tussen de lichtdoorlatende gedeelten van de richtingaanwijzers aan de achterzijde bedraagt tenminste 180 mm.
 
Pilot Road 4! Fijne band... :t
Thnx voor je reactie!

Ik rij momenteel op Dunlop Sportsmart2. Ook prima banden. Helaas zijn ze na 7k toe aan vervanging.....
Voorheen reed ik op Michelin Pilot Road2 met Honda CB600F Hornet en ze bevielen mij al goed.
Je kan sportief mee rijden en qua kilometrage deden ze langer mee. ;)
 
Thnx voor je reactie!

Ik rij momenteel op Dunlop Sportsmart2. Ook prima banden. Helaas zijn ze na 7k toe aan vervanging.....
Voorheen reed ik op Michelin Pilot Road2 met Honda CB600F Hornet en ze bevielen mij al goed.
Je kan sportief mee rijden en qua kilometrage deden ze langer mee. ;)

De nieuwe Sportsmart4 schijnt ook goed te zijn. Al heb ik daar zelf geen ervaring mee.
 
Voor op mijn CB heb ik Akra demper klaar liggen. Nu zoek ik alleen nog een ophangbeugel welke op de montage punten van de duo voetsteun komt. Iemand enig idee waar ik die kan bestellen/kopen.

Heb al diverse sites afgezocht maar kon niets vinden. Als iemand een tip heeft hoor ik het graag.

:W
 
Maar begonnen met mijn winter onderhoud...

Remklauwen grondig reinigen!

21589542-6FCE-4C06-88EF-4FB72A341FDE_zpsy3cdekya.jpg
 
hallo

wil graag kleine knipperlichten voor, en een duo lichtunit(rem + knipperlichten) achter plaatsen heeft iemand hier ervaring mee?

en/of heeft iemand een elektrische knipperlicht schema liggen van de cb1000r bj2008???

hoor graag van jullie.

Hey,

Ik heb mijn achterlicht+knipperlichten in één hier vandaan;

2011 2012 2013 2014 2015 2016 Honda CB1000R CB 1000R LED Tail Light Sequential Clear

Ben er zelf heel tevreden mee. Je bestelt uit de USA, maar het is er redelijk snel. Het mooie van deze is dat de knipper lichten in een wave patroon gaan ipv simpel aan en uit. Volgens mij moest ik wat dounae kosten betalen maar weet ik niet meer zeker.
 
Hey,

Vraagje; ik zoek een buddy seat cover die ik gewoon in NL kan bestellen. Iemand een adresje toevallig? Kleur is wit, jaartal is 2012.

Cheers
 
Voor de mensen die het net zo leuk vinden als mij om eens een andere CB te zien. hier is de mijne;

full

full



p.s mag in de lijst van de "met mensen-met-een-goede-smaak" lijst.
 
Laatst bewerkt:
Hallo CB1000R rijders!

Ik ben op het moment bezig met een project fiets, nu ben ik nieuwsgierig naar een paar maten, hopend dat jullie mij willen helpen.

Wat is de ofset van het balhoofd?

Clampoffset_zpse68ce411.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan