*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die De Puniet lijkt qua kleurstelling erg op mijn Sauer. Die kleuren zijn zeker niet flets..
depuniet.jpg

Ik zou alleen nog graag een donker vizier wilen hebben, maar ik moet nog even psychisch wennen aan de €80,- die ze er voor vragen...
 
Laatst bewerkt:
@Sjiefke: Ziet er goed uit ;)

En, hoe was de Z900 in werkelijkheid ?
Ik ben op de tweewieler gegaan O-) (ok, trapfiets, 5 minuten fietsen)

Eigenlijk wel een mooie motor.
Alleen de vorm is wel een beetje raar; hele hoge tank dan een hele lage seat en dan weer een hoge buddy seat.
En om stuuruitslag mogelijk te maken zitten er grote (lelijke) uitsparingen in de tank.
Het is dat ik al 3 motoren heb, anders wist ik het wel :9

Grootste voordeel van deze Z900 t.o.v. mijn Ninja's is de lichte kopppeling (voor mij belangrijk vanwege lichamelijk ongemak).
 
Zeker, ik heb wel weer zin in een rondje Eifel/Ardennen..!

Het is nu in juni alweer 5 jaar geleden dat ritje in de Ardennen.........
We hebben wel nog een keertje met John (en een vriend van hem) een ritje gemaakt in de Eifel.
Dit jaar moet het er maar weer eens van komen :t
 
Even reply-en op een oud berichtje van mezelf, want de kogel is door de kerk... Vandaag heb ik de Race-R Pro Sykes replica in het echt kunnen zien, maar de kleur is toch echt fluor rood en geen brandweer rood. Dus is m'n tweede optie de eerste keus geworden...!
[afbeelding]
Mooie muts👍
 
Die De Puniet lijkt qua kleurstelling erg op mijn Sauer. Die kleuren zijn zeker niet flets..
[afbeelding]
Ik zou alleen nog graag een donker vizier wilen hebben, maar ik moet nog even psychisch wennen aan de €80,- die ze er voor vragen...

Tja dat blijft zo met die vizieren voor de topmodellen. Vind het ook belachelijk veel geld.

Dingen zijn normaal iets van 100 euro hè? -O- :N

Was hetzelfde verhaal met de RSR2, dingen waren ook bijna 100 euro.

Bij Kalsbeek zijn ze nu met 10% korting:

https://www.kalsbeekmotoren.nl/shar...r-dark-smoke?gclid=CMaey8iai9ICFeEp0wodDM0KYA

72 euro, nog steeds een hoop centjes.

Nouja, plaats maar ff fotootje van je helm als ie compleet is. Ik heb hetzelfde probleem als jij, wil ook nog een dark smoke vizier.
(misschien krijgen we nog meer korting als jij of ik er twee kopen :P )
 
Laatst bewerkt:
Tja dat blijft zo met die vizieren voor de topmodellen. Vind het ook belachelijk veel geld.

Dingen zijn normaal iets van 100 euro hè? -O- :N

Was hetzelfde verhaal met de RSR2, dingen waren ook bijna 100 euro.

Bij Kalsbeek zijn ze nu met 10% korting:

https://www.kalsbeekmotoren.nl/shar...r-dark-smoke?gclid=CMaey8iai9ICFeEp0wodDM0KYA

72 euro, nog steeds een hoop centjes.

Nouja, plaats maar ff fotootje van je helm als ie compleet is. Ik heb hetzelfde probleem als jij, wil ook nog een dark smoke vizier.
(misschien krijgen we nog meer korting als jij of ik er twee kopen :P )

Kalsbeek kun je alsnog prima mee onderhandelen, Laatst daar nog een AGV k3 gekocht die al in de aanbieding was, vizier erbij gedaan en alsnog er weer 25 euro af gekregen ;)

Leuk en gezellig bedrijfje die vooral de helmen en kleding goed in orde hebben !
 
Kalsbeek kun je alsnog prima mee onderhandelen, Laatst daar nog een AGV k3 gekocht die al in de aanbieding was, vizier erbij gedaan en alsnog er weer 25 euro af gekregen ;)

Leuk en gezellig bedrijfje die vooral de helmen en kleding goed in orde hebben !

Vond het wel een beetje leeg de laatste keer dat ik daar was😵 zeker qua motoren
 
_O- _O- _O- _O- _O- laat mijn zwager dit maar niet horen....... _O- _O- _O- _O- _O-

Werkt ie er of is hij er klant ? of Hd liefhebber ?? Want HD's staan er wel genoeg en een vreselijke lelijke hayabusassasasasasasa.

Maandag even de olie ververst van de 9, heb hem toch grotendeels uitelkaar liggen ivm controle / schoonmaken / gescheurde uitlaatflens ( of hoe je het wil noemen )
Heb gekozen voor Repsol 4T race 10 w40 full synthetic, kon er "goedkoop"aan komen en ben toch van plan om dit jaar iets vaker het circuit op te gaan ;)

Vanavond met de ongespoten ( blauw/grijze ) kuipdelen naar een spuiter, als hij een fatsoenlijk prijsje maakt word het allemaal glanzend zwart gespoten ( metallig of pianolak of wat dan ook, zwart is zwart :P )

Komende maandag ga ik weer naar Ronald ( eurofighter op dit forum ) om mijn nieuwe botsmuts te laten voorzien van coating en om mijn geheugen betreffende coatings weer ff op te frissen aangezien ik de 9 zelf ga voorzien van coating en de wielen weer ga polijsten en ook voorzien van coating !!
P.s. dit is echt een aanrader voor de mensen die de fiets netjes en beschermd willen hebben , kijk maar eens op zijn fb : shine2go ( de wijk ) of hier op zn topic met de naam ; motor "professioneel"poetsen
 
Hahhah ja dat helemaal :)
Heb eens op zo n ding gereden omdat het van degene zonodig moest.. het rijd voor geen meter , stuurt voor geen meter en remt voor geen meter, daarbij trekt het ook nog voor geen meter ( was een S&S blok ook nog )

Heb ooit is een intruder VS1400 gereden en dat rijd gewoon minder slecht maar als je dat zegt worden de Hd mannen heel boos :P
 
Potverdorie het is nu alweer spannend in de Moto GP. Maverick Vinales doet het erg goed, maar ook Folger en Rins doen het heel goed als nieuwkomers. Het beloofd weer een spannend jaar te worden :9 :9
 
Iemand die mij kan vertellen wat de specifieke verschillen zijn tussen het C1 model en het C2 model?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan