Accu is dood: advies gevraagd

toeteraar

Die hard MF'er
30 apr 2010
455
0
Noordwijkerhout
Beste MF-ers,

Mijn accuutje heeft het begeven..... ;(
Zat er wel een keer aan te komen: volgens mij zat de eerste accu er nog in en mijn torretje is van 2005!
Het gaat om een Triumph Speed Triple en er zat een Yuasa YTX12-BS in.
Welke accu adviseren jullie en waar kan ik die voordelig scoren, bij voorkeur via internet.

Tips zijn welkom, alvast bedankt!

Grtz, Jack :W
 
Yuasa of een Motobatt, die schijnen ook goed te zijn.
Dat die accu's goed zijn betekent overigens niet dat alle andere merken slecht zijn...
 
een accu blijft een geliefd en gehaat ding. als die het doet is alles goed maar zodra die er mee stopt is het het grootste scheldpunt dat er is.

maar als de motor uit 2005 is en de originele accu zit er nog in koop dan weer de zelfde accu. controleer nadien wel even de laadspanning het is nu namelijk toch los.
 
Beste MF-ers,

Mijn accuutje heeft het begeven..... ;(
Zat er wel een keer aan te komen: volgens mij zat de eerste accu er nog in en mijn torretje is van 2005!
Het gaat om een Triumph Speed Triple en er zat een Yuasa YTX12-BS in.
Welke accu adviseren jullie en waar kan ik die voordelig scoren, bij voorkeur via internet.

Tips zijn welkom, alvast bedankt!

Grtz, Jack :W

Wat verdrietig allemaal.
Ik zou eens beginnen met de "Google-knop" op je computer.
En vervolgens de zoekwoorden: Yuasa YTX12-BS en/of vervanger typen.
Moet je eens opletten wat er dan gebeurt. :+
 
Wat verdrietig allemaal.
Ik zou eens beginnen met de "Google-knop" op je computer.
En vervolgens de zoekwoorden: Yuasa YTX12-BS en/of vervanger typen.
Moet je eens opletten wat er dan gebeurt. :+

OMG

things-that-blew-your-mind-when-you-were-a-kid-1-30991-1346448555-3_big.jpg
 
Yuasa of een Motobatt, die schijnen ook goed te zijn.
Dat die accu's goed zijn betekent overigens niet dat alle andere merken slecht zijn...

Motobatt? Dat zijn toch die fluogele, onnodig universeel toepasbare accu's die eigenlijk geen enkel praktisch voordeel hebben ten opzichte van gewone accu's?

Oja, ze kappen er ook nogal eens vroegtijdig mee. B|
 
Beste MF-ers,

Mijn accuutje heeft het begeven..... ;(
Zat er wel een keer aan te komen: volgens mij zat de eerste accu er nog in en mijn torretje is van 2005!
Het gaat om een Triumph Speed Triple en er zat een Yuasa YTX12-BS in.
Welke accu adviseren jullie en waar kan ik die voordelig scoren, bij voorkeur via internet.

Tips zijn welkom, alvast bedankt!

Grtz, Jack :W


Denk dat je te veel hebt getoeterd , daar heeft een Yuasa een bloedhekel aan ...

Bij de nieuwe even niet meer zo veel doen .. :')
 
bij motorzaak langs gaan en om een accu vragen

die nemen meteen je ouwe in, en je hebt geen gedonder met zelf de accu vullen en met overig accuzuur zitten

trouwens heb ik ooit een b-merk accu terug moeten sturen onder garantie, dat was geen feest. Had m via internet besteld en was na 1 week al zo dood als een pier, productiefout. Zie er dan maar het accuzuur weer uit te krijgen om de boel terug te sturen..

Vervolgens geld terug gehad en bij de motorzaak voor minder geld een echte yuasa gekocht...... accu's koop ik nooit meer online :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan