Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

Mooi blok, heeft wel potentie ;)

moto-guzzi-bellagio-2.jpg
 
zie hem nu pas voorbij komen, gaaf dat er ook eens een topic is voor de Brat/tracker etc.

ik doe mijn best om van een gn400 een motor ala brat/cafe/tracker te maken.

full

full

full



nog niet klaar zeg maar ;)
 
Lijkt me anders overduidelijk.


Die valt onder de categorie 'retecoole fietsen'.
 
Amen!!!

Het is geen caferacer, dus hij is hier van harte welkom!! Wat een vette fiets :9 :}

Dus deze mag hier dan eigenlijk niet staan O-)
DSC05937.JPG


En dan mag dit al helemaal niet zeker :X
461600_535026246508069_2002222376_o.jpg


't begint zo toch wel een leuke serie te worden in de garage al zeg ik het zelf :)
Zal jullie niet verder lastig vallen met motoren die hier niet horen te staan en gewoon nog wat plaatjes posten van de 650

DSC09276.JPG


DSC09278.JPG


DSC09288.JPG


DSC09293.JPG


DSC09271.JPG
 
Deze past er ook wel goed tussen, binnenkort zijn alle foto's op BikeExif.com te bewonderen *O*

tumblr_nbdwr9InVG1rlsy4uo1_1280.jpg
 
Deze is trouwens ook wel heeeeeeel erg mooi :9~

14326474055_e8030d181c_z.jpg


En van deze is een bouwfilmpje gemaakt :}

HONDA-NX650-CUSTOM.jpg


 
10626399_868515873159622_6433498480336876821_o.jpg


Dit is mijn project fiets.
Nouja. ik ben enrico 20 jaar. heb een TDR125. en deze Honda Cb400n '83 Voor niks gekregen. bijna een ton op de teller maar loopt nogsteeds mooi! Ben hem helemaal aan het poetsen.
Nu ga ik d'r nieuwe luchtfilters (pods) op zetten (iemand nog tips voor?)
Voorvork hoezen en de uitlaat wrappen. een crossstuur erop(want dit ''chopper'' stuur :N :N :N :W :W :W '( '( :') ) en bar-end mirrors. een ander zadeltje en achterlicht wil ik ook nog doen. maar dat komt voor mij later. want nieuwe bandjes en ketting/tandwielenset kost ook geld. en dat heb ik niet veel.

Wat het word? Tjah.. íets. mensen willen graag alles in een hokje stoppen. dit is gewoon iets wat ik leuk vind om te maken ;)

En dat is volgensmij het belangrijkste van dit soort fietsen... dat je met je eigen creatieviteit een leuke fiets ''bouwt''
 
Laatst bewerkt:
Pods kun je goedkope kut slechte filters op zetten maar die roesten na een jaar weg of gelijk voor goede K&N gaan maar het is aan te raden om die via eBay uit de USA te halen. Dat scheelt flink in de prijs. Je kan ook schuimen filters nemen, die kun je ook via eBay vinden onder foam pods.

Maar houdt er rekening mee dat je dan wel je carbs opnieuw moet (laten) afstellen. Pods laten heeeeel veel meer lucht door en daarom moeten je carbs opnieuw afgesteld worden.

Ik zou lekker eerst beginnen aan het uiterlijk en daarna kijken voor de carbs.
 
Pods kun je goedkope kut slechte filters op zetten maar die roesten na een jaar weg of gelijk voor goede K&N gaan maar het is aan te raden om die via eBay uit de USA te halen. Dat scheelt flink in de prijs. Je kan ook schuimen filters nemen, die kun je ook via eBay vinden onder foam pods.

Maar houdt er rekening mee dat je dan wel je carbs opnieuw moet (laten) afstellen. Pods laten heeeeel veel meer lucht door en daarom moeten je carbs opnieuw afgesteld worden.

Ik zou lekker eerst beginnen aan het uiterlijk en daarna kijken voor de carbs.

luchtfilterhuis terug erin zetten? :$
dat is mischien geen slecht idee. samen met mijn vader(die 100 km verderop woont) kan ik dan altijd nog de carbs afstellen.

Helaas mag ik er ook nog niet op rijden. want ik ben slachtoffer geworden van het A1 rijbewijs. |(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan