Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

Leuk topic!!!
Zelf 2 jaar terug een xv920 gekocht om caféracer van te maken maar toen begon plots iedereen een xv racer te bouwen.
Ben ik maar van idee veranderd en dit is het voorlopige resultaat.
Weet niet in welk vakje ie precies past maar zeker geen caféracer.
full
 
Leuk topic!!!
Zelf 2 jaar terug een xv920 gekocht om caféracer van te maken maar toen begon plots iedereen een xv racer te bouwen.
Ben ik maar van idee veranderd en dit is het voorlopige resultaat.
Weet niet in welk vakje ie precies past maar zeker geen caféracer.[afbeelding]
Is heel gaaf geworden, een groter plaatje waardig
 
kick:

zonde om af te laten zakken, dit topic.

ik heb andere schokdempers besteld en een db killer op verzoek van de buurt..
maar eens kijken hoeveel er van de db killer af gehaald moet worden })

en dan het zadel richting hawk :z
 
Hallo!

Weer een nieuweling op een R1100R.
Weliswaar niet het stereotype BMW rijder met m'n 25 jaar, maar toch erg content met de motoreigenschappen en het weggedrag!

Momenteel nog mooi bordeaux-rood, maar dat gaat veranderen. Net als veel andere dingen op de motor.
Het is de bedoeling om de motor komende wintermaanden om te bouwen naar een soort tracker/scrambler/caferacer.

CRD1100+fb3.jpg


Kleur zal (donker)groen worden, lijkt vast leuk samen met het bruine leer.
Velgen blijven origineel, maar wel zwart spuiten/poedercoaten.

Veel verdere aanpassingen heb ik genoeg ideeën in m'n hoofd en wensenlijst van ebay haha.
LED-verlichting, aanpassingen aan het achterframe, buddyseat maken..enz...

Verder ben ik op zoek naar een leuke sportuitlaat. Puur voor het geluid.
Zou dit iets zijn? Iemand ervaringen mee?
Exhaust - DOMINATOR Round BMW R1100RT + db KILLER | eBay
Als iemand nog wat anders leuks op zolder heeft liggen hoor ik dit graag.

Ook ben ik op zoek naar tips voor het veranderen van de buddyseat..!
Dan vooral over het aanpassen van de zaderbodemplaat en het laten vullen en bekleden ervan.

Ik zal jullie de komende tijd proberen op de hoogte te houden als jullie dat leuk vinden.
 
Leuk topic,ben momenteel met deze CB650 bezig,was een echte klassieke caferacer maar straks niet meer is de bedoeling. :+
full
 
idd,alu xt500 tank. Frame wel moeten aanpassen om het passend te maken.
Verder xs650 wielen,blijft dus allemaal Yamaha :Y


Gaaf, heb die tanks van jongs af aan al geweldig gevonden, zeker dat Alu/zwart met rood, maar zo is hij bij jouw motor prachtig mooi :Y

Leuk detail dat alles Yamaha is, maar uiteindelijk niet het belangrijkst, tenslotte komt het staal van alle merken toch ook weer uit 1 aarde *O*
 
Nouja.. Advies van hier toch maar even opgevolgd. ik wou graag m'n kleine schuurtje is opruimen zodat beide motoren weer binnen konden staan. dus moest het achterwiel in de CB & Hem weer rijdend gemaakt Nu is de collector eraf dus hij maakt een heerlijk kabaal. meteen ook maar een Filmpje gemaakt.
https://www.facebook.com/video.php?v=876909502320259&l=7724492761444122993

Alleen is de kwalitijd wel verpest. en ik kan niet sturen met zo'n stuur.
Achja! Nog erg veel werk aan. maar toch leuk om er voor het eerst op te rijden! op de video ook niet boven de 3000 rpm geweest :)
 
Hier mijn nieuwe aanwinst, heeft denk ik wel een beetje aandacht en poetswerk nodig.
Een A.J.S. Bouwjaar 1956 ,een schuurvondst.
full
 
mc_1.jpg


my cup o' tea..

Mijn eigen versie is er helaas nog niet helemaal..
p4pb10875652.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan