Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

Godzamme,die Tr1 is lekkurrrr!Prachtig uitlaatsysteem ook. *O*
Nou nog een ander brugje er in....... :+
 
Nog een paar echte en neptrackers met ongeveer dit blok:
full

full

full


Deze hoort hier niet thuis:
full


En de beautycontest winner, nu vanaf de andere kant:
full
 
Ik zit er aan te denken om dit achterlicht te kopen: klik weet er iemand of ik dit zonder aanpassingen zoals weerstanden etc kan aansluiten?

greetz dennis
 
Ohja, zie het nu. Er zullen vijf draden uit de lamp komen

-knipperlicht links +
-knipperlicht rechts +
-remlicht +
-achterlicht +
- massa/grond -

Enkel op de knipperlicht aansluitingen zul je dan weerstanden moeten plaatsen :)
 
Ik kende de TR1 helemaal niet... Die ga ik onthouden voor later! Even een betere foto van m`n Suzuki, vandaag maar weer aan begonnen want het volgende project staat al in de schuur (Norton).

4hpo9t.jpg


2yoyjw9.jpg




Ben er nog niet uit wat het nu precies moet worden. We zien wel waar`t eindigt..
 
Tjah de hoogte zit ik inderdaad nog mee. Kan de voorvork zo verlagen en wat stugger maken maar laat get eerst maar zo. van alle dinge in het rijtje op pagina 1 vind ik een scrambler het minst aantrekkelijk..

Tevens zit ik nog met de voorrem, er komt wellicht een aardig krachtig blok in (opgeboord, aangepaste en geflowde kop met andere nokkenas) en dan wil ik wel een beetje betrouwbaar stopvermogen hebben. Dus een schijfrem..
 
Tevens zit ik nog met de voorrem, er komt wellicht een aardig krachtig blok in (opgeboord, aangepaste en geflowde kop met andere nokkenas) en dan wil ik wel een beetje betrouwbaar stopvermogen hebben. Dus een schijfrem..


Doen! :Y Ik heb al een paar schrikmomentjes meegemaakt met mijn dr500 met trommelrem voor.
 
Wel he? Wel balen dat ik dan m`n voorwieltje moet omspaken naar een andere naaf. Op het balhoofdsetje stond een hele lijst met motoren waarvoor`ie geschikt was en logica verteld mij dat de voorvorken van die motoren ook wel in de mijne passen. Makkelijks is 1 van een GN400 denk ik.

Moet zeggen dat ik een tijdje terug heb geraced met puch maxi`s met mini trommelremmen en dat die met nieuwe remschoentjes op de juiste maat afgedraaid (radius trommel) best goed remden.
 
Laatst bewerkt:
Ohja, zie het nu. Er zullen vijf draden uit de lamp komen

-knipperlicht links +
-knipperlicht rechts +
-remlicht +
-achterlicht +
- massa/grond -

Enkel op de knipperlicht aansluitingen zul je dan weerstanden moeten plaatsen :)


toch... ik had al voor de zekerheid een nieuw knipperrelais besteld. Thanx voor de info GenesiZ!
 
Gaaf zo`n 3 cilinder!

Iemand hier handig met electronica? Ik wil zelf een simpele kabelboom maken voor mijn SP370, het blok moet lopen en alleen verlichting.. is vast niet lastig maar ik heb er de ballen verstand van helaas.
 
Bedankt ronaldt, wat de bedrading betreft , grote kopie maken en met stift kleuren wat je nodig hebt.werkt perfect bij mij .
 
aangezien ik bij de cafe-racers werd weggehoond :+ (boohoo das geen caferacer, alu frame, te nieuw etc bla bla) dan hier maar melden :+

P6200020.jpg


P6290017.jpg


P6290014.jpg


maar tis geen streetfighter, geen zuivere naked, geen caferacer, geen streettracker.... hoe moet ik het nou noemen? _O-
 
1989 Honda Hawk 650

Ducati 916 voorvork
998 Marchesini voorwiel
VFR750 1994 achterwiel
stock tank+frame
Hiperform RVS underseat uitlaat
K&N pods
Cagiva Mito EVO kontje + nog te maken custom subframe

aankomende engine mods:
Wiseco 696cc bigbore kit
stage2 cilinderkoppen met 28mm inlaatkleppen
Carillo drijfstangen
Megacycle #9 nokkenassen
verstelbare nokkenastandwielen
verstelbare ontstekingsrotor

langdurig project, kwam wat vertraging tussen met mn studie ertussendoor+huis+NC30 project :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan