Het grote ´alles behalve caféracers' topic!

aangezien ik bij de cafe-racers werd weggehoond :+ (boohoo das geen caferacer, alu frame, te nieuw etc bla bla) dan hier maar melden :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

maar tis geen streetfighter, geen zuivere naked, geen caferacer, geen streettracker.... hoe moet ik het nou noemen? _O-

Waarom geen zuivere naked?Zie geen kuip *D
Of je noemt 't gewoon funbike....

Heb er zelf ooit één nieuw gekocht in 1990,leuke fiets hoor!Kostte toen nog geen 11000 gulden.
 
Dit is mijn lopend projectje,
Guzzi v65

Gertjan
full
 
Laatst bewerkt:
Er komen allroad bandjes op en verder zie ik wel wat het wordt.
Zou ook graag de uitlaat langsboven laten lopen maar ik heb er zelf de mogelijkheden niet voor.
Maar wat niet is kan nog komen.
 
Hoi hoi...wellicht moet ik een andere topic zijn... maar niet geschoten is altijd mis. Ik wil misschien de achterkant van mijn Honda CB 750 laten verbouwen naar een bratstyle. Dus wie kan mij daarbij helpen. Je kan me een persoonlijk bericht versturen....
 
Hoi hoi...wellicht moet ik een andere topic zijn... maar niet geschoten is altijd mis. Ik wil misschien de achterkant van mijn Honda CB 750 laten verbouwen naar een bratstyle. Dus wie kan mij daarbij helpen. Je kan me een persoonlijk bericht versturen....

Neem eens contact op met Pancake Customs, die zit redelijk in de buurt! :Y
 
Laatst bewerkt:
ben zelf net met een projectje begonnen , en zit na te denken over de banden .
heeft iemand ervaring met bridgestone tw24 , en zit erover na te denken om de achterband ook voor te monteren (wel of niet doen)

gr hippie
 
Officieel wordt het afgeraden.... Lekker doen. Heb ik ook gedaan en merk er niks van. Word ook geen circuitfiets toch...
 
Terug
Bovenaan Onderaan