Het grote Cafe-racer topic deel 2

Achter het wiel vind ik dus zo verschrikkelijk.... Verpest de hele uitstraling van een strak kontje (vind ik dan he). Zat te denken aan een kentekensticker zoals ze ook veel op ferrari's hebben maar dat is natuurlijk vragen om problemen..


haha vele mensen vele meningen.
Ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.
Ik denk dat ik het gewoon even in laat photoshoppen.
Werk bij een standbouwbedrijf dus dat komt weer goed uit.
Ik zal de afbeeldingen wel delen
 
Vraagje aan de heren (en dames?) van dit topic: ik ben opzoek naar een redelijk betaalbare cafe racer/scrambler of iets in die geest. Mijn budget is ongeveer 4000 euro. Mag gewoon een instap model zijn oid. Maakt mij niet zo veel uit eigenlijk, maar ik vind de look zo gaaf! Ik kan online echter niet veel meer vinden dan Triumps van rond de 7000 of kawa's die daar maar net wat onder zitten. hellup?
 
Bedankt jongens, maar ik had misschien wat duidelijker moeten zijn hihi. Want ik mag pas volgend jaar een nieuwe motor kopen ivm 35KW bewijs en dat soort gezeik, dus ik was meer opzoek naar modelletjes waar ik naar kan zoeken. Dus merknamen/modelnamen etc. en tegen die tijd check ik hier zeker even terug om te vragen of jullie misschien nog wat moois hebben staan ;)
 
een omgebouwde honda cb500 is net 35kw of yamaha xs 400 is ook rond de 30kw. Aantal kw kan je wel terugvinden door wat te googlen :)
 
:)
full
 
van het weekend een van de twee marving uitlaten gemonteerd en voorzien van een linkpijp die er nu tussen zit gehecht. van de week de andere kant proberen te maken en als alles mooi symetrisch zit de boel af tiggen
 
Vandaag ook mijn project maar eens posten, het is een Honda CB 750 van 1983, hij schijnt niet te lopen na stilstand, maar dat lossen we wel weer op ;)

Er is al redelijk wat werk in gestoken en eigenlijk vindt ik hem wel mooi zo :9~


150502093_1_big.jpg



150502093_2_big.jpg


150502093_8_big.jpg
 
Laatst bewerkt:
Valt mee hoor dit soort fietsen met spullen uit die tijd zijn aardig wat waard tegenwoordig.
 
En zelfs dat valt mee, zal wel jeugdsentiment zijn denk ik ;) , dit soort fietsen kom je gewoon niet vaak meer tegen, de meesten zijn op de sloop terecht gekomen....
 
Idd om te janken. Maar met café racer als ad text zomaar 2.500 meer waard blijkbaar _O-
Net als het woord Harley of Davidson. Werkt ook prijsverhogend ;)
 
In ieder geval een echt oudje.... altijd nog beter dan een moderne motor met wannebe caféracer logo/looks.... |(
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel wat hebben zo'n psychedelische paintjob, past in het tijdsbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan