Suzuki 1500 LC 1998 BEGRENSD?

Berg-Ram

MF'er
3 feb 2014
98
0
Leusden
De Suzuki van mijn Pa Heeft volgens VWE (Voetuig Informatie en Documentatie)

http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=MDLX28

Maar 34 pK dat is precies 25 kW, dat viel mij wel heel erg op.

Dus toen keek ik op : 1999 Suzuki VL 1500 LC Intruder

Volgens de specificaties moet hij er 68 pK's hebben.

Nu heb ik er vanmiddag voor het eerst erop reden, en oke hij weegt 320 KG. Maar daar zorgt het koppel van 114 Nm wel voor.

Het voelde niet echt als 68 pK.

Zou hier een Restrictor Kit op zitten?

Zo ja, waar zitten die dan? Google heeft mij niet kunnen helpen.. :r

Alsvast bedankt!
 
als ik het zo vlug zag is hij geimporteerd in 2001, misschien is er toen 25 kw op de papieren gezet.
een papieren restrictie is technisch gesproken lastig te verwijderen ;)
Als ik moest gokken zou ik zeggen dat hij niet harder dan 140 kan als de motor begrenst is.
 
De Suzuki van mijn Pa Heeft volgens VWE (Voetuig Informatie en Documentatie)

http://www.vwe.nl/Diensten-Producten/Alle-diensten/Kentekeninformatie-opvragen.aspx?kenteken=MDLX28

Maar 34 pK dat is precies 25 kW, dat viel mij wel heel erg op.

Dus toen keek ik op : 1999 Suzuki VL 1500 LC Intruder

Volgens de specificaties moet hij er 68 pK's hebben.

Nu heb ik er vanmiddag voor het eerst erop reden, en oke hij weegt 320 KG. Maar daar zorgt het koppel van 114 Nm wel voor.

Het voelde niet echt als 68 pK.

Zou hier een Restrictor Kit op zitten?

Zo ja, waar zitten die dan? Google heeft mij niet kunnen helpen.. :r

Alsvast bedankt!

Ik verbaas me toch iedere keer weer bij die gechopperde brommers,1500 cc 68 pk en een koppel van 114 Nm.
Als ik dan naar de gsxr 1000 van suzuki kijk,dik 2 1/2 keer het vermogen,hetzelfde koppel 1000 cc en bijna 2 keer zo licht.
Ik begrijp dan ook niks van die configuratie en dat zgn "enorme" koppel :'),van die luchtgekoelde2 cilinders
 
Laatst bewerkt:
Ik verbaas me toch iedere keer weer bij die gechopperde brommers,1500 cc 68 pk en een koppel van 114 Nm.
Als ik dan naar de gsxr 1000 van suzuki kijk,dik 2 1/2 keer het vermogen,hetzelfde koppel 1000 cc en bijna 2 keer zo licht.
Ik begrijp dan ook niks van die configuratie en dat zgn "enorme" koppel :'),van die luchtgekoelde2 cilinders
Je kunt verdiepen in pk's, koppel en toerentallen/overbrengingen.

Dat geeft wel wat helderheid. :Y

Uiteindelijk gaat het om rijbeleving en rij-gemak/genot.
 
Je kunt verdiepen in pk's, koppel en toerentallen/overbrengingen.

Dat geeft wel wat helderheid. :Y

Uiteindelijk gaat het om rijbeleving en rij-gemak/genot.

Ik heb me al zat verdiept in koppel en toerentallen en overbrengingen,dank U :)
Rijbeleving zal wel persoonlijk zijn,rij-gemak/en genot van choppers is niet aan mij besteed. :N
Dan ga ik wel voor een naked,en het liefst een 3 cilinder in lijn :P dat rijdt ook schakel lui,remt super en wil ook nog eens graag de bocht om :]
 
Ik heb me al zat verdiept in koppel en toerentallen en overbrengingen,dank U :)
Rijbeleving zal wel persoonlijk zijn,rij-gemak/en genot van choppers is niet aan mij besteed. :N
Dan ga ik wel voor een naked,en het liefst een 3 cilinder in lijn :P dat rijdt ook schakel lui,remt super en wil ook nog eens graag de bocht om :]

Het is inderdaad een beleving, maar meeste harleys rij ik eruit met mijn sh300 en kom nou ALSJEBLIEFT niet met dat filmpje van Hildo.
 
Ik heb me al zat verdiept in koppel en toerentallen en overbrengingen,dank U :)
Rijbeleving zal wel persoonlijk zijn,rij-gemak/en genot van choppers is niet aan mij besteed. :N
Dan ga ik wel voor een naked,en het liefst een 3 cilinder in lijn :P dat rijdt ook schakel lui,remt super en wil ook nog eens graag de bocht om :]
Triumph Trident kopen? :)

Te veel off topic, excuus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als er een restrictie op zit, zit die waarschijnlijk tussen de carburateurs en cilinders.
Niet tussen het luchtfilter en de carburateurs.

Zijn van die afknijp schijven als het goed is.
Je zult dus even 1 van de carburateurs eraf moeten halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan