De Nieuwe Ducati Scrambler

Kaal al 11K? Volgens mij kost-ie iets van 9500...
Ducati_Scrambler_Krugger_9.jpg

Motor Nieuws - Motorfreaks
 
Pas drie weken geleden ontdekt dat deze gave bike bestaat. Vandaag even proef gezeten en met m'n lengte van 191 cm zat het eigenlijk boven verwachting goed.
Volgende stap is de proefrit .. en dan waarschijnlijk meteen 1 bestellen. Het wordt er in ieder geval wel 1 met een laag stuur erop.
 
Geinig ding die XSR700. Ze zullen wel 1500 euro onder de prijs van een Scrambler gaan zitten.

Maar als eigenaar van zowel een Ducati als een Yamaha vind ik dat ik mag zeggen: Een Yamaha is toch geen Ducati.
 
Dat klinkt leuk.

Heb er even de praktische gegevens bij gezocht:

Ducati Scrambler Meet and Ride - Motortoer - Ducati Dealer Amsterdam

"Ducati Scrambler Meet and Ride
Zaterdag 5 september organiseert de Ducati Club Olanda een Scrambler meet and ride bij ons in Amsterdam. Een geheel vrijblijvende meeting en leuk om andere Scrambler rijders te ontmoeten.
Heb je nog niets in je agenda staan, kom gezellig langs tussen 12.00 uur en 17.00 uur.

Motortoer
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam"

Kick! Lijkt me leuk om andere Scrambler rijders te ontmoeten. :]
 
Dat klinkt leuk.

Heb er even de praktische gegevens bij gezocht:

Ducati Scrambler Meet and Ride - Motortoer - Ducati Dealer Amsterdam

"Ducati Scrambler Meet and Ride
Zaterdag 5 september organiseert de Ducati Club Olanda een Scrambler meet and ride bij ons in Amsterdam. Een geheel vrijblijvende meeting en leuk om andere Scrambler rijders te ontmoeten.
Heb je nog niets in je agenda staan, kom gezellig langs tussen 12.00 uur en 17.00 uur.

Motortoer
Jarmuiden 10
1046 AD Amsterdam"

Kick! Lijkt me leuk om andere Scrambler rijders te ontmoeten. :]

en juist daarom zijn de Meet & Rides ;)

Voor de Ducatist die het verst af woont hebben ze een leuk T-shirt en een leuk poetssetje voor de persoon die zijn motor het best gepoetst heeft.

meer over de Meet & Rides www.doc-nl.org/meet-ride
 
Dat word een nieuw type? Ben er niet echt kapot van, ik denk dat een hoge uitlaat de motor wel mooier maakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan