Het VTR SP 1 & 2 topic, 26th edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Undertail ook goed :). Een hotbodies geloof ik maar er is in gezaagd en gedaan en daardoor zit ie er nu scheef onder.
 
ik heb nog een undertail over....
zal van het weekend of vrijdag even foto maken.
is dacht ik met ronde gaten voor achterlicht en ovale voor knippers...
 
Ben ik ook wel benieuwd naar vuurbloed, mocht hij bevallen en Whoppie er geen interesse in hebben.
 
ik heb nog een undertail over....
zal van het weekend of vrijdag even foto maken.
is dacht ik met ronde gaten voor achterlicht en ovale voor knippers...

:o Dat kon hem wel eens zijn.

Ghetto kom maar op met je Ebay linkjes! :}
 
Laatst bewerkt:
Naar bijna 10 jaar 4cilinder wil ik toch eens wat anders. 1 vraagje hoelang zijn jullie allemaal :P Ben 1.96
Gaat dat een beetje passen?
 
1.90 en ik zit er lekker op, moet wel zeggen dat ik er adapters op heb zitten om de positie van de steps wat te kunnen wijzigen. (staat nog steeds in dezelfde positie als de vorige eigenaar, die was wel wat kleiner als ik, maar ik zit goed)

Mijn motorgoeroe is volgens mij langer dan 2m en is ook een SP-rijder. Het is een superfijne bike en lengte is eigenlijk voor deze bike geen issue ;)

Zou gewoon een proefrit maken, dan weet je het meteen :]
 
1.90,Wel verstelbare stepjes .Alleen wat meer druk op de armen als bij mijn vorige motor z10r.
Gas erop houden scheeld
😊
 
Naar bijna 10 jaar 4cilinder wil ik toch eens wat anders. 1 vraagje hoelang zijn jullie allemaal :P Ben 1.96
Gaat dat een beetje passen?

Hey Geerd, je mag wel een keertje komen proefzitten :W
Zo ver is het niet naar mijn huis vanaf jou ;)
 
Undertail ook goed :). Een hotbodies geloof ik maar er is in gezaagd en gedaan en daardoor zit ie er nu scheef onder.

Ik had een ermax undertail eronder, maar vond hem niet zo mooi. Ik wilde weer terug naar het lego blokje, maar dan met led. Bijkomend voordeel vind ik dat de lichtopbrengst een stuk beter is.

Maar mocht je interesse hebben:

Master_M in "Te koop, undertail voor Honda VTR SP1"
 
@ Whoppie: Had wat linkjes, maar mijn tablet had kuren, ben dus alles weer kwijt. Ff op www.ebay.co.uk en www.ebay.com zoeken op undertail of undertray, dan krijg je wel resultaat.

Vuurbloed heeft er evt ook nog eentje liggen voor je... ;)
 
1.95 en 100kg. Origamievogel al zeg ik het zelf...

Maar welke racer geeft dan wel ruimte? Als ik de tests er op nalees is alleen de rc8 ruimtelijk.

Rearsetje helpt waarschijnlijk.

Heeft iemand van jullie het standaard zitje wel eens omhoog gebracht?
 
Zouden deze handvatten passen op het stuur van een SP2

Is voor 22 mm stuur?


Naar bijna 10 jaar 4cilinder wil ik toch eens wat anders. 1 vraagje hoelang zijn jullie allemaal :P Ben 1.96
Gaat dat een beetje passen?

Ik ben zelf 1.75, heb hem juist gekozen omdat ik hier ook goed op pas. Andere modellen zijn voor mij al snel aan de hoge kant :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan